پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲:۴۶ بعد از ظهر

اخبار رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی

رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی مطرح کرد؛
۹ توصیه برای عبور از بحران کرونا/ شورای عالی مدیریت بحران تشکیل شود

بهروز علیشیری معاون وزیر اسبق اقتصاد با بیان اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، ۹ توصیه برای عبور از بحران کرونا مطرح کرد.

یادداشت اختصاصی بهروز علیشیری معاون وزیر اسبق اقتصاد برای «نود اقتصادی»:
آقای حسینی چرا در زمین آمریکایی ها بازی می کنید؟

رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی گفت: شما در طی چهار سال گذشته چه کار کرده اید و چگونه ناظر مردم در صندوق بوده اید، که در سالهای پایانی مجلس یادتان افتاده است تا تکلیف قانونی خود را انجام دهید؟

بهروز علیشیری رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی:
ربط دادن حل مشکلات اقتصادی به روابط با دنیا، سرپوشی برای جبران ناکارآمدی‌هاست/ بهبود روابط خارجی بدون اصلاحات ساختاری اقتصاد ما را آچمز می‌کند

بهروز علیشیری با تاکید این موضوع که بهبود روابط خارجی بدون اصلاحات ساختاری اقتصاد ما را آچمز می‌کند، گفت: ربط دادن حل مشکلات اقتصادی به روابط با دنیا، سرپوشی برای جبران ناکارآمدی‌هاست.

بهروز علیشیری رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی :
تعویض 20 میلیارد قطعه اسکناس به دلیل حذف 4 صفر از پول ملی هزینه زیادی ایجاد می‌کند/ اثر روانی حذف صفرها به سرعت از بین می‌رود

در حال حاضر قریب به ٢٠ میلیارد قطعه اسکناس و سکه در چرخه اقتصاد است ، که باید تعویض شوند. هزینه چاپ و ضرب پول جدید کم نیست.

بهروز علیشیری رئیس اسبق سازمان سرمایه گذاری خارجی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
گزارش تفریغ بودجه ۹۶ بسیار شجاعانه و موشکافانه تهیه شده بود/ مجلس در بررسی لایحه بودجه ۹۸ به گزارش تفریغ بودجه ۹۶ توجه کند

صبح امروز گزارش تفصیلی دیوان محاسبات کشور در مورد عملکرد بودجه سال ١٣٩٦ کل کشور در صحن مجلس شورای اسلامی گزارش شد. یک گزارش دقیق ، همه جانبه ، موشکافانه و شاید شجاعانه از موضوع. بعد از گزارش مقدماتی ماه گذشته دیوان در خصوص عملکرد بودجه سال ٩٧ این گزارش، دقیق ترین و کاربردی ترین گزارش محتوایی در خصوص عملکرد برنامه‌ای کشور بود که تاکنون شنیده بودم.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده