در حالی که در روزهای حساس ابتدای سال و ایام ماه مبارک رمضان هستیم پیگیری‌های خبرنگار «نود اقتصادی» حاکی از این است که دفتر بازرگانی داخلی و کالاهای کشاورزی، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی متولی ندارد.

این دفتر که نقش اساسی را در تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده دارد تا پیش از این با مدیریت ابراهیم زارع از مدیران نزدیک به امید گیلان پور معاون وزیر جهاد کشاورزی در دولت قبل اداره می‌شد.

گویا ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی قصد دارد زارع را برای مدیرکلی جهاد کشاورزی یکی از استان‌ها انتخاب کند، بنابراین زارع از سمت خودش کنار رفته و دفتر مهم بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی فعلا متولی ندارد.

پیگیری خبرنگار «نود اقتصادی» از معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی حاکی از این است که قرار است اسفندیار حسنی مقدم رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی لرستان عهده دار مدیرکلی این دفتر مهم شود ولی تا به این لحظه عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی حکمی برای وی صادر نکرده است.

باید دید در این روزهای حساس که با اتفاقاتی نظیر اعتصاب کامیون‌داران بازار برخی محصولات سیفی و سبزی دچار تنش شده، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی چه زمانی اقدام به انتصاب مدیرکل جدید دفتر بازرگانی داخلی می‌کنند.