جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹:۱۳ بعد از ظهر

اخبار چگونه برای دریافت کمک معیشتی اعتراض کنیم

کمک معیشت حمایتی برای ۴۱۹ هزار خانوار جدید واریز شد

سخنگوی ستاد کمک هزینه معیشتی با تأکید بر اینکه در این مرحله فقط 666 هزار نفری که درخواست آنها در کد دستوری 6369ثبت شده است، وارد سامانه حمایت شوند، گفت: شب گذشته مرحله دوم کمک معیشتی به حساب 419 هزار 304 خانوار جدید واریز شد.

متقاضیان کمک معیشتی که یارانه نگرفته‌اند از امروز ثبت نام کنند

وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:
بسته معیشتی به خانواری که یارانه ندارند تعلق می‌گیرد؟

کسانی که مشمول یارانه نقدی دولت نیستند ولی خود را محق برای دریافت بسته معیشتی می‌دانند می‌توانند از ۱۰ تا ۲۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

فردا آخرین مهلت ثبت درخواست دریافت حمایت معیشتی است

متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی دولت تا روز چهارشنبه (۲۰ آذرماه) فرصت دارند درخواست خود را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند و بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاریخ اعلام شده تمدید نمی‌شود.

روش جدید اعتراض برای سرپرستانی که یارانه معیشتی دریافت نکرده اند

ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت حمایت معیشتی از این پس می‌توانند به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند