اخبار شرکت‌ها - به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، از تاریخ چهاردهم شهریور ماه سال جاری تا اکنون، کارکنان شرکت بیمه سامان در بیمارستان های شهرهای نجف و کربلا مستقر شده اند و در حال حاضر هم دو مرکز عملیات اضطراری در شهرهای نجف و کربلا برای رسیدگی به زائران اربعین مشغول فعالیت است.
استقرار نیروهای شرکت بیمه سامان در شهرهای کربلا و نجف، باعث افزایش سرعت در ارائه خدمات به زائران اربعین اباعبدالله الحسین شده است.
هم اکنون آمبولانس های شرکت بیمه سامان و جمعیت هلال احمر در سطح شهرهای کربلا و نجف مستقر هستند و در صورت نیاز، زائران را برای خدمات رسانی به مراکز درمانی انتقال می دهند.
این گزارش حاکیست: زائران اربعین حسینی از لحظه ورود به کشور عراق تحت پوشش شرکت بیمه سامان قرار دارند و خدمات بیمه سامان به زائران تا زمان بازگشت آنها به داخل کشور ادامه خواهد داشت.
شعبه بیمه سامان در کشور عراق و به ویژه در شهرهای بغداد، نجف، کربلا و کاظمین زیرساخت های مناسبی برای ارائه خدمت به زائران دارد و علاوه بر امکان مراجعه زائران به پایگاه های در نظر گرفته شده توسط شرکت بیمه سامان، شماره تلفن 6612-00964 نیز برای ارتباط تلفنی و ارائه خدمات به آنها فعال است.
همچنین شماره 8943-021 داخلی 2 در ایران آمادگی پاسخگویی سریع را به زائران دارد.

آدرس کوتاه شده: https://www.si24.ir/s/mfadZoZ