«نود اقتصادی»: با گذشت 12 روز از معرفی حسین مدرس خیابانی به سمت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی اما همچنان مدیرعامل یا سرپرست جدیدی برای شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان معرفی نشده است.

حسین مدرس خیابانی از مدتها قبل به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان مشغول به کار بوده است.

ترکیب اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان را افرادی چون اکبر دهنوی فرد، مجتبی حسنعلی عراق، ایرج موسوی،محمدصالح امامی و حسین مدرس خیابانی تشکیل می دهند.

براساس این گزارش،27 درصد از سهام شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان مربوط به هلدینگ فارس و خوزستان، 15 درصد مربوط به سیمان تامین، 14 درصد مربوط به هلدینگ سیدکو،13 درصد مربوط به هلدینگ سیمان تهران ،5 درصد مربوط به هلدینگ اسپار و 6 درصد هم مربوط به هلدینگ غدیر است.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان در راستای انتصاب مدرس خیابانی به سمت قائم مقام وزیر صنعت در خبری آورده است که به پرسنل شرکت توسعه صادرات صنعت سیمان خبری رسید که موجب مسرِّت و در عین حال ، ناراحتی آنها شد ؛ مسرِّت از این بابت که رئیس محبوب آنها در انتصابی شایسته و بجا به سِمَتِ قائم مقامی وزارت صنعت ، معدن و تجارت رسیده و اندوهبار از این جهت که می دانستند سایه مدیری مدبّر و مشفق از سرشان کم شده، رئیسی که در حضور یکساله اش دورانی طلایی را رقم زده بود.