«نود اقتصادی»:رئیس کنونی اتحادیه مشاوران املاک تهران گفته است که هنوز تاییدیه انتخابات گذشته مشاوران املاک تهران و در عین حال اعتبارنامه این انتخابات صادر نشده، بنابراین درشرایط فعلی خود او رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران به شمار می‌آید.

حسام عقبایی در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرده که با هیچ فردی دراین اتحادیه مشکل ندارد وازهیچ فردی هم شکایت نکرده و درحال حاضر هم خود او رئیس این اتحادیه است، نه فرد دیگری!

اواسط آبان ماه سالجاری،انتخابات اتحادیه مشاوران املاک  تهران برگزار شد که در این رقابت صنفی،مصطفی قلی خسروی،کهنه مشاورصنف املاک با کسب  ۲۴۰۵ رأی از حسام عقبایی با  ۲۰۷۳ رای به پیش افتاده و عنوان رئیس منتخب این اتحادیه را از آن خود کرد.

گفته می شود که تعدادی از طرفداران حسام عقبایی به دلیل نتیجه انتخابات اخیراتحادیه مشاوران املاک به کمیسیون نظارت شکایت برده‌اند.

هرچند که کمیسیون مربوطه به دلیل مشغله و درگیری برای پیگیری امور زلزله‌های اخیر در غرب کشور جلسه خود را هنوز برگزار نکرده است.

قلی خسروی: رئیس منتخب منم نه عقبایی!

دبیر اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد که در حال حاضر او به عنوان رئیس منتخب این اتحادیه در رای گیری چندی پیش، انتخاب شده و پس از برگزاری جلسه کمیسیون نظارت و ابلاغ حکم از ناحیه وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را به عنوان رئیس این اتحادیه به صورت رسمی از سرخواهد گرفت.

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرده که هر انتخاباتی یک رئیس منتخب دارد که در شرایط فعلی من هستم.

دوشب قبل،حسام عقبایی، در پیامک ارسالی خود به خبرنگار «نود اقتصادی» مدعی شد که او همچنان رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران است!

یک منبع آگاه به خبرنگار «نود اقتصادی» گفت که تعدادی از طرفداران حسام عقبایی به دلیل نتیجه انتخابات اخیر اتحادیه مشاوران املاک به کمیسیون نظارت شکایت برده‌اند هر چند که این کمیسیون مربوطه به دلیل مشغله و درگیری برای  پیگیری امور زلزله‌های اخیر جلسه خود را هنوز برگزار نکرده است.