مدیر کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای  بیمه مرکزی  جمهوری اسلامی از معرفی مجمع، هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه حافظ  به بیمه مرکزی خبرداد و به نسیم گفت که برخی  ازمدارک آنها ناقص بوده که مراحل کاری آن در حال انجام است.

"شرکت بیمه حافظ سهامی عام،  اولین شرکت بیمه خصوصی  بوده که با استناد به  ماده 28 الحاقی قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی ایران  و با مجوز بیمه مرکزی تأسیس شده است."

تارنمای بیمه مرکزی در صفحه مشخصات مدیران ارشد بیمه حافظ با ذکر این توضیح که مشخصات در حال  تکمیل مدارک بوده از توضیح هرگونه اطلاعات بیشتری  خودداری ورزیده است.

رضا مصطفوی درگفتگو با نسیم از جزییات نقل و انتقال و یا فروش سهام شرکت بیمه حافظ ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که هر یک از اعضای هیات مدیره  مشکلی داشته باشند، پس از استعلام از واحد نظارت ، برخورد لازم با‌آنها خواهد شد.

ازقرار معلوم، نماد معاملاتی این شرکت از 28 مرداد ماه بسته شده و تا امروز نیز به نظر میرسد که خبری از بازگشایی آن نیست.

به گفته مدیرکل پذیرش  موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی، مدارک یک یا دونفر از اعضای هیات مدیره، ناقص  بوده که درصورت تکمیل شدن مدارک آنها، اظهار نظر نهایی  در این خصوص خواهد شد و تصریح کردکه اگر کسی تخلفی داشته باشد ، ابتدا استعلام لازم انجام و درصورت قطعی شدن تخلف جلوی آن گرفته خواهد شد.

مصطفوی با اشاره به  درخواست تکمیل مدارک از اعضای  هیات مدیره بیمه حافظ گفت که قرار شده مدارک بیشتری  ارایه شود تابا اصل  موارد قانونی  مغایرتی نداشته باشد.