به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به موارد مطروحه سهامداران، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 توسط سهامداران  به تصویب رسید.

همچنین تخصیص مبلغ 20 ریال به ازای هر سهم از محل سود قابل تقسیم، نیز در این مجمع به تصمیم گیری و تصویب رسید.

بر اساس این گزارش؛ در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال ١401 پرداخت.

وی با اشاره به آنکه در سال گذشته بیش از 101 درصد از اهداف فروش پیش بینی شده برای شرکت تحقق یافته ، گفت: در سال 1401 موفق شدیم بیش از  49 درصد رشد در حق بیمه صادره و 44 درصد رشد نیز در درآمدهای سرمایه‌گذاری شرکت، کسب کنیم. همچنین یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین توسعه خرده فروشی است به‌طوریکه سال گذشته در بخش خرده فروشی 60 درصد رشد داشته‌ایم. در بخش بیمه‌گذاران بزرگ نیز با چهار بانک بزرگ کشور همکاری داشته‌ایم.

کریم خان زند همچنین با اشاره به سهم هر یک از رشته های بیمه ای در سبد پرتفوی بیمه نوین تصریح کرد : رشته بیمه‌های آتش سوزی 9.2 درصد و باربری 8.3 درصد از سهم پرتفوی بیمه نوین را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند که این ارقام بر اساس آمار منتشر شده از میانگین صنعت بیمه بالاتر هستند.