به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، علی‌اکبر خدایی، دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان با بی نظیر خواندن سیاست‌های تجاری در دولت سیزدهم گفت: طی یک سال اخیر شاهد بهبود صادرات محصولات شیلاتی در کشورمان بودیم چون دولت سیزدهم و وزارتخانه‌های صمت و کشاورزی کمک زیادی به بهبود این امر کرده‌اند.

دبیر کل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان گفت: اعتقاد دارم پیمان پاک به عنوان معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت لایق‌ترین فرد در ۲۰ سال گذشته در مسائل تجاری کشورمان است، این در حالی است که این سازمان در گذشته افراد سرشناسی را قبلا به خود دیده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های تجاری کشورمان که سازمان توسعه تجارت در دولت سیزدهم آنها را تعیین کرده بی‌نظیر است و بعد از سال‌ها شاهد حمایت و پشتیبانی واقعی از صادرکنندگان و تجار و تسهیل امور آنها صورت گرفته است؛ به طوری که توانسته‌ایم بازارهای چین، روسیه، لبنان و آذربایجان را فتح کرده و سنگ بنای یک کار مهم در وزارت صمت با حضور فاطمی امین گذاشته شده است، به همین دلیل تاکنون تجار از عملکرد تیم ایشان رضایت کامل را دارند.

وی اظهار داشت: ارتباط تیم تجاری وزارت صمت با بخش خصوصی همواره بی‌نظیر بوده و امیدواریم دیپلماسی تجاری و اقتصادی کشورمان روز به روز با این نیروهای کارآمد و دلسوز توسعه یابد.