شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳:۴۷ بعد از ظهر

اخبار نود اقتصادی

دیزل ژنراتور بادوین: گزینه ایده‌آل برای تأمین نیروی پایدار

در دنیای امروز که نیاز به انرژی الکتریکی پایدار و قابل اعتماد روز به روز افزایش می‌یابد، شرکت‌های تولیدکننده دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. یکی از برندهای شناخته شده و مطرح در این زمینه، دیزل ژنراتور بادوین است که توسط شرکت فرانسوی «بادوین» (Baudouin) در سال 1918 تأسیس شده است. این شرکت پیشگام در طراحی و ساخت موتورهای دیزلی بادوین با کیفیت برتر برای کاربردهای دریایی، محرک کشتی‌ها و دیزل ژنراتورها بوده است.

ایران 12 مرکز تجاری فعال در منطقه حوزه غرب آسیا دارد/ رشد 30 درصدی تجارت با عراق در 10 ماه 1402

مدیرکل دفترغرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن تاکید بر توسعه روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه از فعالیت مستمر مراکز تجاری ایران در 5 کشور عراق، سوریه، امارات، ترکیه و قطر خبر داد.

مردم توصیه های بهداشتی در رابطه با تب کریمه کنگو را رعایت کنند

دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با تب کریمه کنگو گفت : بنا بر اعلام وزارت بهداشت و درمان ۱۸ نفر از هموطنان عزیز مان به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده اند که متاسفانه یک هموطن فوت کردند.

پاسخ وزارت جهاد کشاورزی به مطلب «نود اقتصادی»

واردات مرغ در هنگام کمبود کالا،گرانی و نوسان قیمت امری طبیعی و به منزله تهدید تولیدکننده نبوده، بلکه خود ابزاری برای تنظیم بازار به حساب می آید، در مقطع زمانی اشاره شده نیز با توجه به کمبود نهاده و به تبع آن کاهش تقاضا برای جوجه ریزی نوساناتی در قیمت مرغ ایجاد شده بود.

فیلم/ رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در گفتگو با «نود اقتصادی»:
دولت رئیسی تا کاری را انجام ندهد سر و صدا نمی‌کند

حریری گفت: در سفری که بهمن پارسال به چین رفتیم، آنجا معلوم بود که ماجرای توافق ایران و عربستان اتفاق خواهد افتاد، اما اعلام نکردند تا ماجرا قطعی شود. قبل این دولت مرز شمال شرقی کشور مسدود شده بود.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده