اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری به مناسبت 17 اَمرداد، روز خبرنگار از نقش پر رنگ آنها در شکوفایی ایران عزیز گفت.

در پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی آمده است:

«مزارشریف سقوط کرد، عده‌ای در محوطۀ کنسولگری دیده می‌شوند، به من بگویید چه وظیفه‌ای ... » و ناگهان ارتباط تلفنی قطع می‏‌شود ... این آخرین جمله‌های خبرنگار شهید محمود صارمی بود که هفدهم مردادماه 1377 به تهران مخابره شد تا این روز در تقویم ایران، فرصتی شود برای قدردانی و پاسداشت آنها که در راه سربلندی و توسعه این بوم پرگهر قلم می‌زنند.

صندوق توسعه ملی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی اهالی رسانه و خبرنگاران است تا فردایی روشن برای فرزندان ایران بسازد. صندوق توسعه ملی امروز در مسیری صعب گام نهاده؛ همان مسیری که سرمایه ی امانت گرفته شده را به ثروتی ماندگار برای آیندگان تبدیل و حفظ می‌کند؛ صندوق توسعه ملی در رویکرد جدید خود به معنای تام کلمه، در قامت یک صندوق ثروت ملی، تلاش می‌کند به جای صرف منابع مالی حاصل از فروش نفت و گاز در قالب هزینه و بودجه، آنرا صرف سرمایه گذاری و ثروت زائی نموده تا روزهای روشن‌تر و درخشان‌تری را برای فرزندان و آیندگان ایران کهن رقم بزند. لیک پیمودن این راه خطیر، به تنهایی ممکن نیست و بی‌تردید همراهی خبرنگاران عزیز و سایر اهالی رسانه طی این مسیر را سهل کرده و کشتی اقتصاد را به سر منزل مقصود که همانا توسعه و شکوفایی کشور است هدایت می‌کند.

و چه زیباست مصادف شدن این روز با روز همدردی با پبام رسان کربلا، حضرت زینب(س) که با کلامی حقیقت رسان و با زبان مولا علی (ع) در کام، صدای مظلومیت و حق خواهی سرور شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به گوش تمام عالمیان رساند.

نه فقط یک روز که به اندازه همه‌ی روزهای سال، قدردان‌تان هستیم که اندیشه و قلم‌ سترگ و راستین خود را برای آینده‌ی درخشان ایران عزیز به خدمت گرفته‌اید.