به گزارش «نود اقتصادی»، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: بیان مخالفت اینجانب نشان از این نیست که وزیر پیشنهادی نیرو صاحب فضائل نیستند، مخالفت اینجانب با آقای محرابیان صرفا به دو دلیل می باشد. اول، عدم ارتباط تحصیلات و سوابق اجرایی و مدیریتی ایشان با حوزه وزارت نیرو و دوم نقصان در برنامه های ارائه شده ایشان.

وی بیان کرد: ایشان دانش آموخته رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت در مقطع کارشناسی می باشند، در مقطع کارشناسی ارشد دانش آموخته اقتصاد در دانشگاه تهران بوده و  تحصیلات دکترا خود را در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گذرانده است، بر این اساس سوابق تحصیلی ایشان مرتبط با حوزه وزارت نیرو نمی باشد، البته به غیر از پایان نامه دکترای ایشان که آن هم بیشتر محوریت اقتصادی داشت.

حق وردی بیان کرد: از وزیر پیشنهادی انتظار داشتیم راه حلی برای مدیریت قطعی برق ارائه می‌دادند. با وزارت ایشان شرایط موجود قطعی برق و ضررهای میلیاردی صنایع به قوت خود باقی می‌ماند. برنامه ایشان برای انرژی های تجدید پذیر چیست؟ آیا ایشان پذیرش معاهده پاریس را در کمبودهای انرژی موثر می دانند؟ شرایط لازم برای مشارکت‌ بخش خصوصی در تامین و تولید برق فراهم نشده و در برنامه محرابیان دیده نمی‌شود.