شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳:۳۴ قبل از ظهر

اخبار علی اکبر محرابیان

برخی سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را اجرا نمی‌کنند

وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: همچنان برخی اداره‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که ضرورت دارد در این خصوص شرکت‌های توزیع نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.

ادامه رکوردشکنی مصرف برق/ ۶ واحد نیروگاهی دچار مشکل شدند

وزیر نیرو با بیان اینکه "پیش‌بینی می‌کنیم در هفته پیش رو قله‌های جدیدی از تقاضای مصرف برق ایجاد شود"، گفت: در روز‌های گذشته به واسطه فشار سنگین وارده به واحد‌های نیروگاهی ۶ واحد با مشکل رو به رو شدند که ۲ واحد امروز مشکلشان مرتفع شد.

عملکرد آبرسانی دولت سیزدهم 211 درصد برنامه 4ساله است/ پایان آبرسانی به 6034 روستای طرح جهاد آبرسانی/ ظرفیت نیروگاهی کشور به 93 هزار مگاوات افزایش یافت

وزیر نیرو در تشریح گزارش عملکرد 3 ساله وزارت نیرو در دولت سیزدهم عملکرد آبرسانی این دولت را 211 درصد برنامه 4ساله اعلام کرد و گفت: از مجموع هدفگذاری ۱۰ هزار روستا در طرح جهاد آبرسانی اجرای پروژه‌ها در ۶ هزار و ۳۴ روستا به پایان رسیده است و بقیه پروژه‌ها نیز از متوسط پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردارند و طی یک سال آینده قابلیت تکمیل دارند.

وزیر نیرو عنوان کرد
جهش شدید تقاضای مصرف برق کشور به دلیل افزایش بی‌سابقه دما/ قطع برق اداراتی که نسبت به کاهش مصرف اقدام نمی‌کنند/ مولد‌های دستگاه‌های دولتی و نظامی در مدار باشد

وزیر نیرو با بیان اینکه به دلیل افزایش بی‌سابقه دما در دو هفته پیش رو نیاز مصرف برق کشور جهش قابل توجهی خواهد داشت، افزود: تأمین برق برای بخش‌های مختلف با مدیریت مصرف محقق می‌شود.

پیام تبریک وزیر نیرو به رئیس جمهور منتخب

وزیر نیرو در پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب نوشت: اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده