به گزارش «نود اقتصادی»، غلامرضا مصباحی مقدم افزود: وزیر پیشنهادی کار از نظر علمی شرایط ممتازی قرار دارد و در سن جوانی در رتبه دانشیاری در دانشگاه فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: عبدالملکی دارای تجربه طولانی مدت و خوب در کارهای اجرایی است. وی خصوصا در سال های اخیر که در حوزه معاونت کمیته امداد مشغول بوده است ، فعالیت های چشمگیر و منجر به نتیجه ای داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس اسبق کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: معتقدم عبدالملکی با توجه به جوان بودن، انقلابی بودن، آشنا بودن به اقتصاد مقاومتی و مسائل اقتصادی ایران و همچنین تألیف و تدریس آثار متعددی که در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته، به خوبی میتواند از عهده این وزارتخانه برآید.

مصباحی مقدم تاکید کرد: حجت الله عبدالملکی، شخصیتی است که فساد ستیز بوده و مبارزه با فساد در ذات او وجود دارد ، همچنین با توجه به قدرت مدیریتی خوبی که دارد از افراد قابل اعتماد بوده و توانایی این جایگاه را دارد.

وی در خصوص علل هجمه های وارده به عبدالملکی بیان کرد: این فضاسازی ها علل مختلفی دارد و از بزرگترین علت ها این است که این وزارتخانه مجموعه بزرگی همچون شستا را دارد که اتاق خلوت دولت ها بوده و هر شخصی که نمیتوانسته به دلایل قانونی در دستگاه های دولتی بکار گرفته شود ، در هیات مدیران شرکت های شستا راه پیدا می کرد و با توجه به حقوق و پاداش های نجومی و بریز و بپاش های این مجموعه ها قطعا با آمدن عبدالملکی که روحیه ضد فساد داشته احساس خطر می کنند و سعی در تخریب وی دارند و این هجمه ها ناشی از این چنین جریانات فکری است.

منبع: تسنیم