«نوداقتصادی»: رئیس امور سلامت اداری و دبیرخانه هیأت عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور،اعلام کرده که تعطیل کردن  خدمت در اوقات مقرر اداری از سوی کارکنان دولت، تخلف محسوب می‌شود. در ماه‌های اخیر، تب و تاب سرمایه‌گذاری در بازار بورس سبب شده تا اقشار مختلفی از جمله کارمندان با هر توان مالی وارد این عرصه شوند.

با توجه به ساعت فعالیت در این بازار،«کارمندان بورس‌باز» و مشکلات برای انجام وظایف آنها سبب شده تا راه‌های مختلفی برای حل این مساله پیشنهاد شود. حتی برخی کارمندان درخواست تغییر ساعات کاری و شروع کار بعد از ساعت ۱۲:۳۰ یعنی زمان بسته‌شدن بورس را مطرح کرده‌اند. آنهایی هم که با پاسخ منفی مواجه شدند، شغل خود را ترک کرده اند.

"مجید فرخی" در گفتگو با «نود اقتصادی»، اذعان داشته است که با استناد به قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، تعطیل کردن خدمت در اوقات مقرر اداری تخلف محسوب شده و اگر کارمندان، استفاده غیر مجاز از امکانات و اموال دولتی و عمومی نظیر رایانه و اینترنت را داشته باشند، متخلف محسوب می شوند.

به گفته وی، کارمندانی که دراوقات مقرر اداری از امکانات دولتی و عمومی، استفاده غیرمجاز داشته باشند، مزمان مرتکب دو تخلف اداری شده اند. فرخی ادامه داد که درصورت رویت تخلفاتی از این دست و یا دریافت هرگونه گزارش و یا شکایت توسط مراجع گزارش دهنده اعم از مراجع حقوقی وحقیقی، مراتب به صورت مستقیم، توسط هیات های رسیدگی به تخلفات اداری مستقر در هریک از دستگاه‌های  اجرایی مشمول قانون یاد شده، مورد رسیدگی قرار می گیرد.