به گزارش «نود اقتصادی»، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: مسئولان برای آرام کردن موقتی افکار عمومی، یک قرعه‌کشی دیگر برای فروش خودرو در نظر گرفته‌اند!! گویی که خودرو را باید با قرعه‌کشی فروخت.

وی بیان کرد: همه جای دنیا دنبال مشتری می‌گردند، اینجا برای عرضه ۱۵۰۰۰ خودرو ۳۰۰ برابر آن متقاضی خرید است!! چرا؟ به این علت که نظام تولیدی روی روال عادی نیست. 

عبدی افزود: با فروش از طریق قرعه‌کشی نیز هیچ مشکلی حل نمی‌شود و مردم نیز راضی نخواهند شد. اعتراضات نیز به صورت موقتی اندکی کاهش پیدا خواهد کرد و طولی نمی‌کشد که این درد دوباره عود می‌کند و صدای همه را درخواهد آورد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آنان که می‌خواهند بدانند چرا موشک ساخته می‌شود ولی خودروی ما بی‌کیفیت است، باید توجه کنند که مساله ساخت و دانش فنی فقط جزیی از فرآیند تولید یک کالا است. فرآیندی که در موشک‌سازی وجود ندارد.

عباس عبدی اضافه کرد: موشک بازار ندارد، دلال ندارد، متقاضی ندارد، قیمت‌گذاری ندارد، هیات‌مدیره‌های رانتی ندارد، ده‌ها شرکت اقماری ندارد، هزینه تولید برایش مهم نیست، سهامدار ندارد، شرکت‌های تو در تو ندارد، رقیب ندارد و... یکی از اینها برای توجیه تفاوت میان موشک و خودرو کافی است، چه رسد به اینکه این تفاوت‌ها ده تا باشند!!