جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳:۲۶ بعد از ظهر

اخبار فروش

نفت ایرانول به فروش 80 هزار میلیاردی رسید
رکورد زنی شاخص های تولید وفروش  در"شرانول "

میزان تولید، فروش و مبلغ فروش شرکت نفت ایرانول  در اریبهشت 1400 نسبت به ماه گذشته روند رو به رشدی را ثبت کرد. در این مدت حدود ۱۶هزار مترمکعب تولید شد که ۲۸درصد از کل تولیدات شرکت را تشکیل می‌دهد. اکسترکت‌ها با بیش از ۱۲هزار مترکعب ۲۱درصد و اسلاک وکس با ۱۱درصد در رتبه‌های بعدی تولید این شرکت قرار دارند.

ثبت رکورد جدید در ایرانول/ جهش دو برابری فروش محصولات

شرکت نفت ایرانول در اولین ماه پاییز توانست با فروش 459 میلیارد تومانی، جهش دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کند.

مدیرعملیات فروش صنایع شرکت نفت ایرانول:
جذب ۶۰ مشتری جدید برای ایرانول/ افزایش بهره وری و کنترل عملکرد دو عامل موفقیت ایرانول در سال ۹۹/ ایرانول توانایی رقابت با تمام رقبای خارجی را دارد/ خدمات پس از فروش ایرانول در بخش صنایع زبانزد است

مدیر فروش صنایع شرکت نفت ایرانول از افزایش سهم بازار صنایع شرکت نفت ایرانول خبر داد و گفت: از ابتدای سال 99 تا امروز واحد فروش به صنایع شرکت نفت ایرانول توانسته 60 مشتری جدید جذب کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق:
 نگرانم پول حاصل از فروش سهام‌ها در بورس، از کشور خارج شود

حمید حسینی بیان کرد: امیدوارم وزیر اقتصاد کشور که شعارش اقتصاد هوشمند بود، بتواند به گونه‌ای عمل کند که اگر هر اتفاق مثبتی در کشور رخ می‌دهد بعد از آن متوجه نشویم که این اتفاق مثبت هم از جای دیگری باعث خروج سرمایه شده و اقتصاد کشور لطمه خورده است.

نحوه فروش سهام عدالت افراد زیر ۱۸ سال چگونه است؟

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت درباره نحوه فروش سهام عدالت برای مشمولان کمتر از ۱۸ سال گفت: در احراز هویت افراد زیر ۱۸ سال نیازی نیست که شماره همراه به نام خود فرد باشد و ثبت شماره همراه قیم کافی است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند