اخبار شرکتها-کارگزاری بورس بیمه ایران متعلق به شرکت سهامی بیمه ایران به دلیل دارا بودن پتانسیل های ویژه از جمله ترکیب سهامداری، ساختار سرمایه ای و جمع حقوق صاحبان سهام، ظرفیت بالفعل و بالقوهای را در بازار سرمایه کشور دارد. با تغییر ساختار مدیریتی کارگزاری از خردادماه سال ۱۳۹۷ و با توجه به استقرار فرآیندهای مبنایی و اصولی حاکمیت شرکتی، تغییرات گسترده ای جهت بهبود وضعیت کارگزاری در همه ابعاد آغاز شد که پس از اعمال تغییرات، کارگزاری توانست به پیشرفت قابل توجهی در راستای اهداف تعیین شده دست یافته و به جایگاهی در صنعت برسد که پیش از این ممکن نشده و این توانمندی ها تا‌کنون حاصل نگردیده بود.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران هر ماه کانون کارگزارن بورس اوراق بهادار اقدام به انتشار گزارش و رتبه بندی کارگزای های فعال در بازار سرمایه می نماید. از این رو مطابق با گزارش دی ماه این کانون، کارگزاری بورس بیمه ایران در معاملات بورس و فرابورس برای نخستین بار رتبه 12 را کسب کرد که این رتبه دستخوش تغییرات مثبت قابل توجهی نسبت به دوره های پیش شده است به نحوی که رتبه معاملات بورس و فرابورس شرکت در خرداد ماه 1397 برابر با 49 گزارش شده بود.

دیگر نکته قابل توجه این گزارش، جهش تحسین برانگیز رتبه تجمیعی کارگزاری بورس بیمه ایران در تمام بخش های فعالیتی از جمله، بورس و فرابورس، کالا، بورس انرژی و آتی و اختیار معامله به 16 در بین 108 شرکت کارگزاری فعال در صنعت است. این در حالیست که در زمان مشابه در سال گذشته رتبه کل شرکت در خردادماه 1397 برابر با 59 بوده است.

از این رو به نظر می رسد فعالیت ها و اقدامات جدیدی در این شرکت به انجام رسیده که از مهم ترین دلایل این پیشرفت می توان به تلاش و پشتکار هیات مدیره، مدیران و پرسنل کارگزاری در راستای رسیدن به اهداف شرکت، حمایت مجموعه بیمه ایران، توجه به امور توسعه ای شرکت از جمله افزایش شعب در سطح کشور و گسترش تعداد نمایندگی ها ، برگزاری دوره های آموزشی، حضور در نمایشگاه های تخصصی، انتشار تحلیل های به روز و بولتن‌های هفتگی اشاره کرد.

کارشناسان کارگزاری بورس بیمه ایران آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات به پرسنل محترم بیمه ایران هستند.

تلفن: 8948-021 داخلی 217