«نود اقتصادی»:رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه دانا فلسفه تغییر و تحولات اخیر در این شرکت را تشریح کرد.

رضا جعفری در جلسه هم‌اندیشی تبیین سیاست‌های جدید این شرکت در جمع مدیران ستادی و اجرایی،اظهار داشت: فصل جدیدی از تغییرات در بیمه دانا آغاز شده و سهامداران عمده تصمیم گرفتند دو نفر از اعضای هیأت مدیره را تغییر دهند.

وی،جایگزینی ابراهیم کاردگر به جای بیژن صادق و عبدالحسین پهلوان به جای دیگر عضو هیات مدیره را مورد اشاره قرار داد و افزود: پویایی، رشد و بالندگی هر سازمانی در دنیای امروز در گرو تغییرات و برآورده کردن نیازهای سازمانی است.

به گفته جعفری،تغییر به معنای ناتوانی برخی از افراد نیست، بلکه به منزله ورود تفکر جدید به مجموعه و آغازگر تحولات تازه خواهد بود، به همین دلیل سهامداران عمده شرکت تصمیم گرفتند در این مقطع، با آوردن دو عضو جدید به جمع اعضای هیأت مدیره، تحرک، پویایی و نشاط تازه‌ای به شرکت تزریق کنند.

رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه دانا با اشاره به ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی و مدیریتی دکتر کاردگر و عبدالحسین پهلوان، اعضای جدید هیأت مدیره شرکت بیمه دانا گفت: خوشبختانه همه دکترکاردگر را می شناسند، او فردی دارای برنامه استراتژیک و راهبردی است و در حوزه‌های تحلیل‌گری فنی و مالی، آمارگیری، ارتباطات انسانی، مدیریت بحران و عملیات بیمه‌گری از تبحر و تجربه مدیریتی بالایی برخوردار است.

وی گفت: اعضای هیأت مدیره بیمه دانا در وضعیت کنونی آماده همه گونه همکاری، تعامل و همدلی با مدیرعامل جدید برای پیشبرد اهداف سازمانی هستند، بنابراین از همه کارکنان و همکاران خود انتظار داریم برای برآورده کردن انتظارات و توقعات سهامداران شرکت دنبال حاشیه سود مناسب باشند و با شدت بخشیدن به فعالیت و تلاش‌های خود بار دیگر بیمه دانا را به سرآمدترین شرکت در صنعت بیمه کشور تبدیل کنند.