«نود اقتصادی»- صندوق بازنشستگی فولاد ایران با گذشت دستکم چهار ماه از وعده قبلی خود دایر بر پرداخت دستکم بیست میلیون ریال کارت خرید مایحتاج به هر یک از بازنشستگان فولاد، اما به این وعده مهم خود عمل نکرد.

در حال حاضر، تعداد افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد حدود  86 هزار نفر است.

صندوق بازنشستگی فولاد ایران در اواسط اسفند ماه سال 96 اعلام داشت که بنا بر پیگیری علی ربیعی، وزیر رفاه کار و تامین اجتماعی، اقدامات لازم برای ارایه کارت اعتباری برای خرید کالاهای با کیفیت انجام و تا آخر اسفندماه، حداقل بیست میلیون ریال کارت خرید مایحتاج تحویل آنها میشود.

نا گفته نماند که اکبر نوروزی، مدیرعامل قبلی صندوق بازنشستگی فولاد کشور در 24 اسفندماه سال گذشته در گفتگو با «نود اقتصادی» اذعان داشت که در تلاش برای تهیه کارتهای اعتباری خرید کالا و توزیع آن بین بازنشستگان تا قبل از فرا رسیدن شب عید بوده اما چنانچه این مهم صورت نپذیرد ابتدای سال 97  کارت‌های اعتباری بین بازنشستگان توزیع خواهد شد.

هرچند که اندکی بعد و با کناره گیری اکبر نوروزی از ریاست صندوق، محمد جواد عسکری بر صندلی ریاست این صثندوق تکیه زد و از آن زمان تا اکنون، ارایه کارت خرید بیست میلیون ریالی به بازنشستگان مسکوت مانده است!