«نود اقتصادی»:مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: همکاری با مشاوران خارجی با هدف بررسی بیشتر موضوع متوقف شد.

سیدمجید صدری دراینستاگرام خود افزود: گاهی در نظام درمان اجبار به جراحی وجود دارد، جراحی در نقطه ای که نمی دانید پشت آن چه خبر است و تا چه اندازه بدخیم است.

وی ادامه داد: تشخیص و درمان در جراحی بسیار مهم است و هر کدام خطا باشد آسیب جبران ناپذیری می زند. از طرف دیگر برگشت به گذشته نیز هرگز ممکن نیست.

مدیرعامل مخابرات ایران نوشت: وضع در مخابرات نیز همین است. وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه های بسیاری می دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد.

صدری افزود: بی تردید مشاوره های خارجی متوقف شد تا در مورد آن بیشتر فکر شود اما در مشاوره های داخلی دو مساله مطرح بود.

وی ادامه داد: بخشی از نیروهای مشاوره را می توان با نیروی انسانی داخلی با کمی توجه جایگزین کرد و شرکت را از هزینه های فراوان مشاوره بیرونی نجات داد.

مدیرعامل مخابرات نوشت: بخشی از آن نیز اعضای هیات مدیره استانی بوده اند که پس از حذف این هیات مدیره ها قرار بود به مدت 6ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال و نیم طول کشید؛ هر چند که پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع می شد اما نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود.

صدری افزود: برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرایی شرکت قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی، جایی مناسب برای آنان در نظر گرفته شود تا جریان اجرایی شرکت بتواند به طور دقیق از توانایی های آنان در مسیر نیازهایش استفاده کند.

وی ادامه داد: به این ترتیب خیالم راحت شد که تشخیص درد و درمان تا اندازه ای درست انجام شده است.

ساماندهی نیروی انسانی و بهره گیری از توانمندی های داخلی از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال 1392 ابلاغ شد.