به گزارش خبرنگار«نسیم آنلاین» بانک سامان عصر امروز، برداشت رقم 95000 ریالی از حساب صاحبان حساب نزد این بانک را به صورت رسمی کلید زد.
این بانک با ارسال پیامکی به مشتریان خود، اعلام داشت که مبلغ 95 هزار ریال از سپرده شما بابت هزینه اشتراک سالانه پیامک کوتاه بانکی کسر شده است.
پیشتر، این بانک، با ارسال پیامکی گسترده به صاحبان حساب نزد این بانک،اعلام کرد: آبونمان سالانه دریافت پیامک های واریز وبرداشت، مبلغ 95 هزار ریال است و ادامه داده بود که لطفا درصورت عدم تمایل به دریافت این پیامک ها حداکثر تا دهم بهمن ماه 94 ، عدد یک را به سامانه 2000 ارسال کنید.
حال،با ارسال پیامک برداشت از حساب مشتریان، گمان می رود بانک سامان از هم اکنون ضرب الاجل خود برای کسر 9500 تومان را اجرایی کرده است.
در آخرین جلسه شورای هماهنگی بانک ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی مدیران عامل و تصمیم گیران بانک ها،توافق شد که از این پس هزینه ارسال پیامک بانکی از صاحبان حساب دریافت شود.
دراین جلسه سقف هزینه دریافتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اعضای شورا هزینه 10 هزار تومان در سال را به عنوان آبونمان سالانه ارسال پیامک تراکنش های بانکی تعیین کردند، اما از آنجایی که شش ماه نخست سال به اتمام رسیده،  مقرر شد برای شش ماهه نخست امسال 5 هزار تومان دریافت کنند.