گروه مالی گردشگری،هلدینگ فعال در صنعت گردشگری و هتلداری کشور، امروز  قراردادی را با گروه بین المللی هتلداری فرانسوی "اکور" برای مدیریت دو هتل  4 و 5 ستاره فرودگاه امام خمینی(ره) به امضا رساند.

به گزارش «نسیم»،بهره برداری از هتل‌های جدید با نام‌های Novotel و Ibis فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تهران توسط گروه بین المللی هتلداری اکور از مهرماه امسال،همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری آغاز می شود.

پس از 40 سال عدم حضور برندهای خارجی در صنعت هتلداری کشور گروه هتل‌های "آکور" اولین گروه هتل‌داری بین‌المللی بوده که موفق می شود برند خود را در بازار ایران عرضه کند.

مهدی جهانگیری،مدیرعامل گروه مالی گردشگری درحاشیه مراسم امضای قرارداد با گروه بین المللی هتلداری اکور در تهران اظهار داشت: "معتقدیم تخصص گروه‌های هتل‌داری بین‌المللی موجب ارتقای استانداردهای داخلی و سطح ارائه خدمات در زنجیره هتل‌های کشور خواهد شد و در نهایت ارزش افزوده را برای کسب و کار دراین بخش به همراه خواهد داشت.

قرارداد تاریخی با گروه هتل‌های آکور برای مدیریت هتل‌های Novotel و Ibis فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)در تهران می‌تواند آغازی فرخنده برای ارائه خدمات حرفه‌ای همراه با ذائقه میهمان‌نوازی ایرانی و فرهنگ غنی آن به مشتریان ارزشمند، سهامداران و مجموعه کارکنان ما باشد."

گروه مالی گردشگری هم‌اکنون بیش از ۴۰ شرکت زیر مجموعه بعنوان عضو رسمی دارد و در قالب ۵ هلدینگ اصلی در عرصه‌های «بانکداری، گردشگری، صنعت ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن» فعالیت می‌کند.

این گروه بزرگ اقتصادی در حال حاضر در قالب «شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) ـ سهامی عام» و «بانک گردشگری (سهامی عام)» به‌عنوان دو عضو رسمی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) در مجامع بین‌المللی صاحب نشان است و در راستای توسعه صنعت گردشگری و هتل‌داری کشور تلاش و فعالیت می کند.

 سباستین بازین،رییس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه هتل‌داری آکور هم در این مراسم افزود: "ما از امضای این قرارداد با گروه مالی گردشگری در ایران بسیار خوشحالیم و اطمینان داریم که Novotel و Ibis  با رشد شتابنده‌ بخش هتل‌داری در ایران آمیخته خواهند شد.

به گفته وی، نگاه برندهای ما به ظرفیت عظیم رشد در این کشور معطوف بوده، کشوری که بالغ بر 80 میلیون نفر جمعیت و اقتصادی رو به رشد دارد و افزود که  هدف ما این است که به واسطه مجموعه‌ای از برندهای جهانی خود، شبکه‌ بزرگی را در ایران توسعه دهیم.

درحال حاضر گروه هتل‌ داری "آکور" مدیریت 71 هتل را در خاورمیانه در بخش‌های مختلف ودر مقیاس های متوسط و اقتصادی در 10 کشور بحرین، مصر، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و یمن بر عهده دارد.