شاید این لوگو و حوزه فعالیت آن هیچ ارتباطی به آن محصولی که لوگو روی آن به چاپ رسیده نداشته باشد اما این کار صرفا جهت رویت و معرفی برند است، در واقع میخواهند برند خود را در معرض دید قرار دهند تا از حواس بینایی و حافظه تصویری اشخاص برای تبلیغ برند خود استفاده کنند. احتمالا اصطلاح دستکش ایمنی تبلیغاتی به گوشتان خورده است! میدانید منظور از دستکش تبلیغاتی چیست؟ در ادامه مقاله این روش تبلیغاتی را مفصل توضیح دادیم.

ایران سکو این امکان را برای شما نیز فراهم ساخته تا برند شرکت خود را بر روی دستکش کار تبلیغاتی چاپ کرده و وارد صنایع مختلف کنید تا نام و نشان شما در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

 

روش تبلیغات بر روی دستکش کار

استفاده از دستکش تبلیغاتی، به صنایع مختلف در این مسیر کمک شایانی کرده، چون تا زمانی که دستکش مورد استفاده کارکنان شرکت قرار میگیرد، تصویر برند شما برای افراد بصورت مداوم تکرار می شود و این یک نوع تبلیغ دیداری و تکرر آن باعث تداوم ماندگاری نام تجاری شما در ذهن اشخاص خواهد شد. از طرفی تبلیغات کاغذی و سایر تبلیغات بنری خیلی دوام آنچنانی و صرفه اقتصادی ندارد و دچار فرسایش میشود اما وقتی برند شما بر روی دستکش کار تبلیغاتی چاپ شود ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

در واقع تبلیغات به تدریج تاثیر خود را بر کسب و کار شما میگذارد و شما نتیجه فعالیت های خود را در این زمینه خواهید دید. به قول معروف دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و این به نحوه درست تبلیغات شما بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی خود میتوانید به سایت ایران سکو مراجعه کنید.

در روش های کلاسیک تبلیغاتی از بوروشورها و یا تراکت و بنر استفاده می کردند، همانطور که در جریان هستید این شیوه تبلیغات، هزینه زیادی دارد و همچنین تراکت ها از طرف مردم استقبال زیادی نداشته و دور انداخته میشوند، از این رو همه به دنبال روش های مدرن و جدید تبلیغاتی هستند که هم صرفه اقتصادی داشته باشد و هم تبلیغات گسترده ای نیز صورت بگیرد که برند آنها دائما در معرض دید قرار داشته باشد. به همین دلیل اولین چیزی که به ذهن میرسد چاپ برند بر روی محصولات مختلف است، چاپ با کیفیت و با مواد مناسب بر روی محصولات برای مدت طولانی باقی می ماند و تا زمانی که لوگوی شما بر روی محصول باشد، همیشه در معرض دید افراد است و این موضوع به تنهایی برای گسترش برند شما کافیست. برای مثال فرض کنید که در یک شرکت حمل و نقل تمامی افراد به صورت یک دست از دستکشی استفاده می کنند که برند شما روی آن چاپ شده است، این امر موجب میشود که لوگوی شرکت شما هم در معرض دید خود کارگران باشد و هم مردم عادی که منتظر خدمات از سوی این افراد هستند.

 

 

چاپ برند شما بر روی دستکش تبلیغاتی

در واقع ما با در نظر گرفتن انواع روش های تبلیغاتی، شما را در این حوزه یاری می کنیم. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره به صورت رایگان با تیم ایران سکو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امروزه انواعی از چاپ ها بر روی پارچه و بافت باعث ایجاد تحولی عظیم در حوزه تبلیغات شده و شما با چاپ لوگوی خود بر روی محصولات اعم از دستکش کارگری، میتوانید برند خود را پخش کنید و گسترش دهید. طبیعتا هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد تمایل خریدار برای خرید مجدد بیشتر خواهد شد پس علاوه بر روش چاپ، کیفیت محصول نیز تاثیر بسزایی دارد. در واقع در معرض دید بودن و جا افتادن برند شما در بازار مورد هدف قرار می گیرد.

شرکت ایران سکو با تامین این محصولات ایمنی در قالب دستکش کار تبلیغاتی، لوگوی شما را به بازار عرضه میکند. دستکش کار تبلیغاتی تولید خود ایران سکو بوده و با تضمین کیفیت مرغوب این محصولات امکان دیده شدن لوگوی شما را برای مدت طولانی تری فراهم میسازد.

این فرآیند اینگونه انجام میشود که شما لوگوی خود را برای ایران سکو ارسال میکنید تا کلیشه لوگوی شما ساخته شود و برند شما بر روی دستکش کار تبلیغاتی چاپ شود.

در واقع راه افزایش فروش و شناخته شدن کسب و کار شما، به دیده شدن برندتان بستگی دارد. شما از راه تبلیغات بر روی محصولات میتوانید مخاطبین چشم گیری جذب کنید.

 

 

اهمیت تبلیغات برای کسب و کار ها

با تبلیغات در حوزه فعالیت خود و معرفی برند خود، جایگاه ویژه ای را در بازار نصیب خود می کنید البته به شرطی که برند شما توسط یک رسانه پربازدید ارائه شود. در واقع اگر بخواهید خودتان برند خود را به این تعداد مخاطب معرفی کنید طبیعتا هم هزینه هنگفتی از شما کسر میشود و هم زمان زیادی را از دست خواهید داد پس هوشمندانه ترین کار استفاده از روش تبلیغات نوین مانند چاپ برند اختصاصی خود بر روی محصولات است که در زمان کوتاه تری به بازدهی قابل قبولی خواهید رسید.

شما میتوانید برای آگاهی از انواع شیوه های چاپ بر روی دستکش کار و کسب اطلاعات از این روش تبلیغاتی به صفحه دستکش کار تبلیغاتی سایت ایران سکو مراجعه کنید و حتی مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرکت ایران سکو با سالها تجربه در زمینه تولید انواع دستکش ایمنی کار، تیم کارشناسی خود را در حوزه تبلیغات تشکیل داده است تا بتواند شما را در انتخاب محصول مناسب و با ارزانترین و به صرفه ترین قیمت یاری نماید.

تبلیغات برند خود را به ایران سکو بسپارید.

 

منبع : دستکش ایمنی تبلیغاتی - سایت مثبت 1