به گزارش «نود اقتصادی» نماینده مردم قزوین در مجلس به عنوان موافق استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند.

وی افزود: اولاً بدانیم دولت آقای دکتر رئیسی مخصوصاً شخص ایشان دولتی ولایی و بااخلاص هستند که با رأی مردم امور اجرایی کشور را به‌عهده گرفتند من به‌عنوان وکیل مردم شهادت می‌دهم دولت در جهت حل مشکلات تمام تلاش خود را به‌کار بسته و بخش قابل‌توجهی از مسائل کشور را حل کرده و آینده کاملاً روشن است اما در مجلس وظیفه داریم به این دولت محترم کمک کنیم که کمک هم کرده‌ایم.

نماینده مردم قزوین گفت: در مواردی که دولت در مسیر نادرست قرار بگیرد به او گوشزد خواهیم کرد و اگر درست نشد از تمام ظرفیت‌های قانونی برای استیفای حقوق قانونی مردم استفاده می‌کنیم تا مردم، کشور و نظام متحمل خسارت نشوند.
 
آزادی خواه گفت: این‌جانب اعتقاد دارم با شیوه‌ی شایسته‌سالاری و شایسته گزینی مسیر را پیش ببریم تا مدیران براساس شایستگی بر قدرت بنشینند نه براساس فامیلی و دوستی. لذا از مجلس می‌خواهم طرحی را برای این کار فراهم کند و کشور را برای همیشه از شر اندرونی‌ها و گروهک‌های بی‌نام‌ونشان خلاص کند.

نماینده مردم قزوین عنوان کرد: ۸۱ درصد مردم از وزیر صمت متنفر هستند. وعده‌ها در مورد سامانه فروش یکپارچه خودرو محقق نشد و خودرو را در بورس عرضه کردید و پراید از رده خارج شده آرزوی مردم شده است.