به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، عسکری در بازدید از انبارها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی و کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی در این استان اظهار کرد: آنچه من امشب دیده‌ام وضعیت مناسب ذخایر و کیفیت این کالاها به ویژه در میوه شب عید است که معلوم است در این زمینه زحمات و تلاش‌های موثری انجام شده است اما هر چه برای این مردم کار کنیم باز هم کم است.
رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: این استان در دو میوه سیب و پرتقال تولیدکننده است و آنگونه که به من گزارش داده شده، بخش زیادی از میوه شب عید از تولیدات کشاورزان همین استان و با کیفیت مطلوب خریداری شده است.
وی تصریح کرد: دپو و ذخایر گندم، برنج، روغن، شکر، گوشت و تخم‌مرغ از سوی مسیولان جهاد کشاورزی این استان برنامه‌ریزی شده اما به ویژه در بحث تخم‌مرغ از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا خواهم کرد که این استان را حمایت بیشتری کنند.
عسکری با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نیازمند تدابیر لازم و تشدید نظارت‌ها هم در توزیع و هم در قیمت‌ها هستیم تا نتیجه آن رضایت مردم و قطع دست دلالان و سواستفاده‌های احتمالی باشد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس یاداور شد: این مردم به وظایف خود در همه صحنه‌ها عمل کردند و وظیفه ما در قبال این مردم سنگین است.