به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» با بیان این‌ که در آستانه‌ ایام‌الله دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، فضای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور جوانمردی از جنس، ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری عطرآگین خواهد شد، گفت: مراسم وداع با این شهید بزرگوار فردا، شنبه ۱۷ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) واقع در خیابان آزادی جنب وزارت کار برگزار خواهد شد و آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه با حضور گسترده مردم، مسئولین، کارکنان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: در مسیر تشییع، از مبداء سازمان حج و زیارت، تا محل تدفین پیکر مطهر شهید واقع در محل ساختمان اصلی وزارت،‌ مراسم ویژه فرهنگی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان و شنیده‌شدن پیام آنان گفت: حضور نورانی این شهید عزیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در کنار رویکرد‌های فرهنگی حاکم بر این وزارتخانه، فضای مناسبی را برای تحقق این مهم در مجموعه وزارتخانه فراهم خواهد آورد.

 

چکشیان، تفحص این شهید بزرگوار با لباس منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی‌‌سابق را حاوی پیامی برای کارکنان خدوم وزارتخانه دانست و گفت: پیام شهید گمنام وزارت کار این است که باید تا پای جان در راه خدمت به جامعه شریف کار و تولید کوشید.

 

وی با تقدیر از عوامل برگزاری این مراسم گفت: از همه دست‌اندرکاران به ویژه همکاران خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که تلاش شبانه‌روزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

رئیس ستاد استقبال از شهید گمنام وزارت کار ضمن دعوت مجدد از عموم مردم به ویژه کارکنان وزارتخانه برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار، آن را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا دانست و اظهار امیدواری کرد که مجموعه وزارتخانه بتواند میزبان شایسته‌ای برای شهید عزیزمان باشد.