به گزارش «نود اقتصادی»، با گذشت ۱۳ ماه از تغییر در راس بانک مرکزی، افراد باقی مانده از دوره قبل همچنان در ساختمان میرداماد به تاثیرگذاری خودشان ادامه می‌دهند. 

یکی از این افراد کامبیز زاهدپور مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در دوره عبدالناصر همتی و همچنین مدیرعامل موسسه مطبوعاتی بازار و ارز است. ۱۰۰ درصد سهام این موسسه وابسته به بانک مرکزی است. 

زاهدپور در دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر به عنوان مسئول کمیته رسانه‌ای همتی مشغول به فعالیت بود و حتی تصویر او در کنار سپیده شبستری همسر رئیس کل اسبق بانک مرکزی هم در حاشیه مناظرات انتخاباتی بارها در رسانه‌ها دیده شده است. 

علی رغم تذکرات متعدد در ماه‌های اخیر، زاهدپور در دوره صالح آبادی نه تنها از بانک مرکزی نرفته بلکه علاوه بر حفظ سمت مدیرمسئولی خبرگزاری وابسته به بانک مرکزی به عنوان عضو شورای اطلاع‌ رسانی و تبلیغات نظام بانکی هم از سوی مسئولان بانک مرکزی انتخاب شده است!

عجیب‌تر آن که زاهدپور چون مدیریت موسسه مطبوعاتی بازار و ارز و خبرگزاری دولتی ایبنا را همچنان حفظ کرده در جلسات مدیران رسانه‌ها در شورای اطلاع‌رسانی دولت رئیسی نیز به طور مرتب دعوت می‌شود و حضور پیدا می‌کند. بنابراین طبیعی است که یار غار همتی، از جزئیات اقدامات رسانه‌ای دولت رئیسی مطلع می‌شود.

مشخص نیست در این شرایط حساس کشور که اطلاع رسانی بانک مرکزی اهمیت دو چندانی پیدا کرده چرا باید همچنان چنین افرادی با زمینه‌های فکری نزدیک به دولت گذشته در این نهاد مهم فعال باشند.