شرکت بیمه ایران با ارسال جوابیه ای خطاب به «نود اقتصادی» درخصوص انتشار گزارشی با عنوان "رئیس کل بیمه مرکزی آمارهای اشتباه درباره صنعت بیمه را از کجا می آورد" اعلام کرده که اظهارات نادرستی به مدیرعامل بیمه ایران نسبت داده شده که کاملا تکذیب می شود.!
متاسفانه روابط عمومی بیمه ایران با ارسال این جوابیه، نشان داد که اشرافی به اخبار رسانه ها نداشته و در جریان اظهار نظر مدیرعامل این شرکت درحاشیه بازدید از  نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی نبوده چرا "مجید بختیاری" در روز هفتم دیماه سالجاری، در گفتگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سوال که بر اساس گزارش بیمه مرکزی در حال حاضر ۱.۵ میلیون خودرو بیمه شخص ثالث ندارند؛ به نظر شما علت آن چیست؟ گفت: بعید می دانم این عدد درست باشد.!
بنابراین برای راستی آزمایی گزارش «نود اقتصادی»، با یک جستجوی ساده امکان رسیدن به اظهارات مدیرعامل بیمه ایران در چنین مصاحبه‌ای وجود داشت.
به نظرمی رسد روابط عمومی بیمه مرکزی هم با استناد به همین جوابیه سطحی بیمه ایران، به جای ارایه پاسخی فنی به دغدغه های وزیر اقتصاد در گزارش «نود اقتصادی» در مورد انتشار گزارش‌هایی با "فاصله زمانی" و در بعضی مواقع "با دقت کم" از ناحیه بیمه مرکزی ،‌مبادرت به صدور اطلاعیه ای با ادبیات سخیف کرده است.