اخبارشرکتها-دربین تمام لوازم خانگی های مربوط به آشپزخانه سه محصول بسیار پرفروش بوده اند که در مطلب زیر آن ها را نام برده و پرفروش ترین محصول هرکدام را نیز معرفی میکنیم پس با ما باشید.

1- یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزر یکی از محصولات کلیدی و پرکاربرد آشپزخانه می باشد به صورتی که در هر خانه ایی باید حتما وجود داشته باشد که در بین برند های زیاد و مدل های زیادی که موجود است یخچال ساید بای ساید ال جی X247 بسیار پرفروش بوده است.

یخچال ساید بای ساید ال جی X247

ساید بای ساید X247‌ یکی دیگر از محصولات شیک و با کیفیت شرکت معتبر کره ای ال جی می باشد. در نگاه اول به این یخچال ویژگی اینستاویو آن که یک پنل مشکی رنگ بر روی درب شیشه ای است، جلب توجه می کند. این قابلیت با امکان دسترسی سریع و راحت به مواد ضروری کاری می‌کند تا بدون باز کردن درب اصلیِ یخچال و هدر رفتن هوای داخلی، مواد مورد نظر را در اختیار داشته باشید. یخچال ساید اینستاویو ال جی X247 با رنگ نقره ای استیل و بدنه بسیار زیبا و ضد لک، قابلیت همخوانی با هر نوع آشپزخانه و دکوراسیون را دارد. این یخچال با گنجایش 668 لیتر نیازهای هر خانواده ایرانی را به راحتی مرتفع می سازد.

طراحی ساید X247

طراحی یخچال فریزر ساید ال جی X247 اولین چیزی است که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می‌کند‌، از این رو تولیدکنندگان محصولات خود را با ظاهری بسیار شیک طراحی می‌کنند‌. در این میان ال‌جی هم برای اینکه از قافله عقب نماند، مدل اینستاویو خود را طراحی نموده. سازندگان ماهر ال‌جی این محصول را با تمامی قوای خود طراحی نموده‌اند؛ تا باب میل کاربران باشد. با رنگ نقره‌ای این محصول را مزین کرده‌اند، چون امروزه رنگ نقره‌ای در میان محصولات طرفداران زیادی دارد.

قابلیت های موتور اینورتر X247

ال جی همواره در تولید محصولات برقی و خانگی خود سعی نموده تا از قطعاتی بهره ببرد که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند. یخچال ال جی X247 نیز برای ارائه بهترین عملکرد و کمترین میزان مصرف برق، از کمپرسور خطی اینورتر بهره برده است. این کمپرسور خطی اینورتر که از آن به عنوان انقلابی در هسته یخچال ها نام برده می شود، 51% در میزان مصرف انرژی با ارائه بالاترین بهترین عملکرد ممکن در جهت حفظ و طراوت مواد غذایی و از طرفی نیز کنترل بهینه سازی دمای یخچال کمک خواهد کرد.

قابلیت های دیگر یخچال ساید بای ساید X247

قابیلت انجماد سریع یا خنک سازی سریع در یخچال x247 جاسازی شده، این قابلیت کمک می‌کند تا خوراکی‌ها در کمترین زمان به دمای اعتدال برسند. شما زمانی می‌توانید این قابلیت را فعال نمایید، که حجم زیادی از موادغذایی را درون یخچال جاسازی کرده‌آید. با فعال نمودن این دارایی در کمترین زمان محیط دو برابر سرد می‌شود. به طور بی وقعه تا شش ساعت کار می‌کند و بعد از آن به صورت خودکار بدون دخالت شما خاموش می‌شود. همچنین کشو حفظ رطوبت Moist Balance crisper در این یخچال حضور پر رنگی دارد و نقش مهمی را بر عهده گرفته.

برخی از مشخصات فنی ساید بای ساید X247

سال عرضه به بازار

2017

ظرفیت کلی یخچال (لیتر)

668

یخ ریز و آبریز

دارد

نوع موتور

اینورتر خطی

سیستم بدون برفک و تصفیه آب

دارد

 

2- ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز یکی از ملزومات منزل و خانه است که پرفروش ترین آن نیز ماشین لباسشویی ال جی F4V5 می باشد.

لباسشویی ال جی F4V5

ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلوگرم F4V5VYP2T یکی دیگر از محصولات رده بالای شرکت ال جی در سال 2020 میلادی می باشد. این محصول با ظرفیت کلی 9 کیلوگرم ساخته شده است. از جمله ویژگی های بارز این لباسشویی میتوان به AI DD، Steam و ThinQ اشاره کرد.  این لباسشویی در رنگ های سفید و نقره ای در بازار موجود می باشد. این لباسشویی دارای موتور Direct Inverter Drive و اضافه کردن لباس حین کار Add Item است. در ادامه با تیم تحلیلی بانه بازار همراه باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

طراحی لباسشویی F4V5

اولین چیزی که در نگاه چشم کاربر را می‌گیرد؛ و آنان را به خرید وا می‌دارد؛ طراحی محصول می‌باشد. امروزه همه در پی شیک و مدرن سازی دکوراسیون منزل خود هستند؛ به این دلیل است؛ محصولاتی را انتخاب می‌نمایند؛ که ظاهری آراسته داشته باشد. از برترین و با کیفیت محصولات در این زمینه ماشین لباس شویی 9 کیلو ال‌جی F4v5 است؛ که این برند در سال 2020 از آن رونمایی کرده؛ و آن را در دید عموم گذاشت. این دستگاه از طراحی شیک و منحصر به فردی برخورداراست؛ که همه‌ی نگاه ها را به سوی خود متمایل می‌کند. از هر زاویه به این لباس شویی نگاه کنیم؛ شاهد توانایی و قدرت سازندگان ماهر و خلاق ال‌جی می‌باشید‌..

سیستم عیب یابی در لباسشویی F4V5

با سیستم جدید LG ThinQ که جایگزین سیستم قدیمی Smart ThinQ شده است، لباسشویی خود را هوشمندتر از قبل نموده و به راحتی آن را از راه دور کنترل کنید. و با اتصال آن به Wi-Fi جدیدترین نوآوری ها را، اعم از چرخه های شستشو برای لباسشویی خود دانلود کنید. همچنین سیستم عیب یابی Smart Diagnosis Ver 3.0 شما را از هر گونه مشکلی که در لباسشویی به وجود می آید مطلع می سازد، عملکرد این سیستم در لباسشویی، به طور خودکار صورت می گیرد و به راحتی هر مشکلی که برای لباسشویی اتفاق افتاده را تشخیص می دهد. یکی از کارایی های آن جلوگیری از عواقب سنگین و هزینه های زیاد برای مشکلات کوچک است با این سیستم از مشکل آن اطلاع خواهید داشت و می توانید به راحتی برای حل آن اقدام کنید و دست از تماس با تعمیر کاران و دردسر های آن بردارید و خودتان معایب مشکل لباسشویی را پیدا کنید و با آگاهی از مشکل قاطعانه سراغ آن بروید. همچنین این سری جدید از لباسشویی های ال جی مجهز به سیستم های کمکی صوتی Alexa و Google Assistant می باشند، بنابراین می توان گفت در سال 2020 شاهد لباسشویی هایی از برند ال جی خواهیم بود که از فرامین صوتی پشتیبانی خواهند کرد.

برنامه های شستشو در لباسشویی ال جی

ال‌جی این برند نامی برای بازدهی و رضایت دوچندان کاربران 14 برنامه را در طراحی و ساخت لباس شویی F4v5 کار گذاشته است. این برنامه‌ها شامل: شستن لباس‌های ابریشمی، لباس‌های کتانی؛ لباس‌های قاطی، شستن لباس‌های ورزشی، شستن اقتصادی، شستن لباس‌ها در ۳۰ دقیقه‌، لباس‌های ظریف و نازک، خشک کن، و.... و پنج برنامه‌ی دیگر که کارایی بالایی را در اختیارتان می گذارند. 

برخی از مشخصات فنی ماشین لباسشویی F4V5

سال عرضه به بازار

2020

ظرفیت دستگاه

9 کیلوگرم

حداکثر سرعت چرخش

1400 دور در دقیقه

نوع موتور

اینورتر

قابلیت عیب یاب هوشمند

دارد

 

3- سولاردام

زندگی امرزوه به دلیل مشقت بسیار بسیاری از افراد به فکر یک وسیله ی پخت و پز هستند که سریع و هوشمند باشد که در بین تمام مدل ها سولاردام ال جی MA3884VC بسیار پرفروش بوده است.

سولاردام ال جی مدل MA3884VC

مایکروویو سولاردام ال جی مدل MA3884VC با کارایی بسیار بالا در پخت‌وپز، از محصولات زیبای سال 2020 کمپانی ال جی است. سایر مایکروویوها، گرما را از پشت انتقال می‌دهند. اما در سولاردام 3884 ال جی شاهد انتقال گرما از کف هستیم که باعث پخت بهتر و کامل‌تر غذا می‌شود. شما می‌توانید از این محصول کاربردی و با کیفیت جهت پخت‌وپز، کباب کردن، سرخ کردن و تهیه پیتزا و کیک استفاده کنید. پخت‌وپز با سولاردام 3884 ال جی (LG Solardam Model 3884)، احساس خوشایند و لذت بخشی به شما می‌دهد. در ادامه با تیم تاپ فروش همراه باشید تا با دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر سولاردام 38 لیتر ال جی مدل 3884 آشنا شوید.

طراحی سولاردام 3884 ال جی

طراحی متفاوت سولاردام ال جی مدل MA3884VC؛ آن را به یکی از زیباترین محصولات الجی تبدیل کرده است که جلوه‌ای مدرن و شیک به هر آشپزخانه‌ای می‌بخشد. محفظه داخلی گرد سولاردام جذاب و کاربردی است، زیرا سطحی صاف و صیقلی دارد و تمیزکردن آن آسان است. یک دسته منحنی در قسمت بالایی نصب شده و درب از بالا به‌ پایین باز می‌شود. جنس بدنه اجاق مایکروویو ال جی از نقره (Noble Silver)، محفظه داخلی از زئولیت و درب آن دوجداره شیشه مشکی است که دکور آشپزخانه را چشم‌نواز می‌کند.

برنامه های سولاردام ال جی 3884

با 28 برنامه‌ای که در مایکروویو رومیزی سولاردام ال جی مدل 3884 موجود است، نباید نگران اطلاعات کم خود از دستور پخت غذاها باشید. وقتی انتخاب خود را کرده باشید، تنظیمات به طور پیش‌فرض اجرا می‌شوند و می‌توانید برخی از آنها را با استفاده از دکمه‌های موجود تغییر دهید. سولاردام 3884 ال جی عملکرد یخ‌زدایی قدرتمندی دارد و با این عملکرد می‌توانید سریع‌تر غذا را برای پخت‌وپز آماده کنید.

برخی از مشخصات فنی سولاردام ال جی 3884

قدرت و توان

1650 وات

ظرفیت دستگاه

38 لیتر

سیستم پخت و پز

گریل

نوع نصب

روکار

قابلیت تنظیم زمان

دارد

 

لیست قیمت سه محصول طبق آخرین بروز رسانی فروشگاه اینترنتی سلام بابا

آخرین آپدیت

57/000/000 تومان

ساید بای ساید X247

16/600/000 تومان

ماشین لباسشویی ال جی F4V5

14/100/000 تومان

سولاردام ال جی MA3884VC