به گزارش «نود اقتصادی» طبق اعلام اتاق بازرگانی ایران قرار بود جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در استان اصفهان برگزار شود که ناگهان اعلام شد این جلسه در استان اصفهان برگزار نمی‌شود و محل جلسه این ماه هم مانند ماه‌های گذشته در تهران خواهد بود. 

این در حالی است که طی روزهای گذشته یکی از سایت‌های خبری از دستگیری یکی از اعضای ارشد اتاق بازرگانی اصفهان خبر داده بود که البته این خبر بلافاصله از درگاه این سایت خبری حذف شد. دیروز اتاق بازرگانی اصفهان در اطلاعیه‌ای ضمن تایید تلویحی این خبر اعلام کرد که فرد مزبور به دلیل یک پرونده ارزی قدیمی که دخل و تصرفی در آن نداشته به تهران احضار شده است!

در زمینه لغو جلسه اتاق و ارتباطش با بازداشت عضو بلند پایه اتاق اصفهان، خبرنگار «نود اقتصادی» از غلامرضا اخوان فرید عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان سوال کرد که وی گفت: سوتفاهمی برای یکی از اعضای اتاق اصفهان پیش آمده به زودی برطرف می شود. 

در همین زمینه فرشته امینی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان هم به خبرنگار «نود اقتصادی» گفت: کشاورزان اصفهانی در زاینده رود چادر زده بودند که از لحاظ امنیتی برای برگزاری جلسه اتاق بازرگانی مشکل ایجاد می‌کرد.

وی افزود: بازداشت یکی از اعضای اتاق اصفهان یک مسئله شخصی بوده و ربطی به اتاق ندارد.

در همین زمینه یکی از اعضای اتاق بازرگانی اصفهان که نمی‌خواست نامش فاش شود بازداشت این عضو ارشد اتاق اصفهان را تایید کرد و گفت وی به دلیل مشکلات ارزی بازداشت شده و این مسئله دلیل اصلی لغو جلسه هیات نمایندکان اتاق بازرگانی بوده است.