شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷:۲۷ بعد از ظهر

اخبار اتاق بازرگانی

با تداوم وضع موجود، بازار عراق را از دست خواهیم داد

رئیس اتاق ایران گفت: به دلیل نبود امکان استفاده از سیستم بانکی، قیمت محصولات صادراتی ما حدود 20 تا 25 درصد گران‌تر است و با تداوم مشکلات انتقال پول، در عرض چند ماه آینده قادر به ادامه حضور در بازار عراق نخواهیم بود.

کرمان آیدکس به دنبال جذب سرمایه‌گذاری با توان بخش خصوصی و حمایت دولت است

کرمان‌آیدکس با هدف تقویت جذب سرمایه‌گذاری، معرفی فرصت‌ها و ارائه الگوهای ملی در این حوزه، برگزار می‌شود و در نشست خبری این رویداد، بر عزم این همایش برای جذب سرمایه‌گذاری با توان بخش خصوصی و حمایت دولت تاکید شد.

مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند

کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو 2024)، پنل‌های تخصصی را در بخش‌های مختلف برگزار کردند. طبق برنامه، کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران پنل تخصصی «ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی صادراتی فرش دستباف» با حضور سخنرانان بخش خصوصی و بخش دولتی برگزار شد.

حرکت هماهنگ اجزای اکوسیستم اقتصادی، توسعه را ممکن می‌کند

معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی گفت: برای توسعه اقتصادی باید تمام اجزای اکوسیستم اقتصادی کشور هماهنگ و دقیق حرکت کنند، چراکه این اجزا در ارتباط مستقیم با هم قرار دارند.

اعتراض روسای اتاق‌ها به ابطال انتخابات اتاق آبادان و پلمب ساختمان آن

روسای اتاق‌های سراسر کشور نسبت به ابطال انتخابات اتاق آبادان توسط شورای عالی نظارت بدون طی شدن روند قانونی و به تبع آن پلمب ساختمان این اتاق اعتراض کردند.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده