اخبار شرکتها-زارع پور اشکذری  مدیر عامل ایرانول در مراسم آغازین این رزمایش گفت: یکی از مهمترین وظایف مجموعه های صنعتی در کنار رونق تولید، خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است که به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت زدایی در کشور نهادینه شده است .

وی افزود : با عنایت به محرومیت موجود در شهر آبادان، خرمشهر که نماد هشت سال دفاع مقدس می باشد بر خود وظیفه دانستیم و قطعا برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود و به دنبال آن هستیم به سهم خود به عنوان یکی از بنگاه های صنعتی موجود در شهر آبادان غبار محرومیت را از چهره محرومان پاک کنیم.

زارع پور اشکذری ادامه داد: در طول فراگیری بیماری کرونا نهضت کمک مومنانه در کشور رقم خورد و به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به فرمان مقام معظم رهبری، مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی اقدامات ماندگاری رقم زدند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بیان داشت : به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه شهر آبادان رزمایش کمک مومنانه به تعداد 300 بسته کمک معیشتی تقدیم خانواده های تحت حمایت سازمان های حمایتگر و بهزیستی آبادان و خرمشهر شد.