به گزارش «نود اقتصادی»، مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: بودجه هر کشور برای تنظیم مناسبات مالی و اقتصادی و رفع مشکلات اساسی کشور ارائه می شود. بودجه ای که اکنون دولت به عنوان بودجه اصلاح شده دوباره به مجلس فرستاده است نسبت به بودجه قبلی تنها ۳ الی ۴ درصد تغییر داشته است و تنها به برخی از پیشنهادات کمیسیون تلفیق توجه کرده است.

وی بیان کرد: بودجه هر کشور برای تنظیم مناسبات مالی و اقتصادی و رفع مشکلات اساسی کشور ارائه می شود. بودجه ای که اکنون دولت به عنوان بودجه اصلاح شده دوباره به مجلس فرستاده است نسبت به بودجه قبلی تنها ۳ الی ۴ درصد تغییر داشته است و تنها به برخی از پیشنهادات کمیسیون تلفیق توجه کرده است.

مصطفی میرسلیم افزود: مشکل امروز کشور مساله اشتغال، رکود و تورم است که کمر مردم را شکسته است این بودجه هیچ کدام از مشکلات را حل نمی‌کند. این بودجه بر مبنای هزینه ها نوشته شده و توجهی به واقعیت درآمدها ندارد. در بودجه فروش نفت روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه پیش بینی شده است که با شرایط فعلی هیچ مناسبتی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با تصویب این بودجه ما با تورم بزرگی در آخر سال آینده روبه‌رو خواهیم شد که فشار آن بر مردم وارد می شود. در کمیسیون تلفیق به دلار ۴۲۰۰ تومانی نقدهای جدی وارد شد اما دولت مجددا بر دلار ۴۲۰۰ تومانی اصرار داشته و این امر یعنی ویژه خواری ها همانند سال های گذشته ادامه یابد.