اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان ، نخستین چالش دو مجازی ایران به ابتکار گروه مالی سامان به‌طور رسمی از سوم شهریور 1399 فعالیت خود را با حفظ تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز کرده است.

در این چالش که در دو سطح 10 و 21 کیلومتر برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در چالش از طریق سایت www.tehrunclub.com و همچنین نصب اپلیکیشن استراوا (strava) رکورد خود را ثبت و با هشتگ #رکوردمن در همان اپلیکیشن به اشتراک بگذارند.

گفتنی است، تمرینات آماده‌سازی این چالش به‌صورت رسمی از سوم شهریور آغاز شده و بازه زمانی ثبت رکورد ۲۴ تا ۳۱ شهریور خواهد بود.

همچنین چالش در دو سطح ۱۰ و ۲۱ کیلومتر برگزار می‌شود و هر فرد فقط مجاز به شرکت در یکی از سطوح ثبت رکورد است. رکوردگیری فقط در یک دور دویدن قابل ثبت و پذیرش است و مجموع رکوردها تا رکورد هدف مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد.

لازم به ذکر است که شرکت در این چالش برای تمامی افراد با رعایت مقررات آزاد است و گروه مالی سامان، ۴۵ میلیون تومان جایزه نقدی به ۵۶ آقا و ۵۶ خانم که در دو بخش ۱۰ و ۲۱ کیلومتر بهترین رکورد را ثبت کرده باشند و یا توانسته باشند چالش را به پایان برسانند، پرداخت خواهد کرد.