به گزارش‌«نود اقتصادی»، مدیر عامل شرکت بیمه ملت، با تشریح جزییات تفاهم نامه اعطای بیمه نامه های تخفیفی و تقسیطی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین کشوری اعلام داشت که بازنشستگان در این طرح، هنگام خرید هر بیمه‌نامه ۲۰ درصد بهای آن را به صورت نقدی پرداخت و مابقی هم در ۱۱ قسط از حقوق آنها کسر می شود.

"اسماعیل دلفراز" در گفتگو با «نود اقتصادی»، مدت زمان اجرای  این تفاهم نامه را دو ساله برشمرد و گفت که بازنشستگان می توانند علاوه بر تخفیف‌های رایج شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو را با 2.5 درصد تخفیف؛ بیمه‌نامه بدنه خودرو را با 30 درصد تخفیف؛ بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی را با 25 درصد تخفیف و بیمه‌نامه عمر و حادثه انفرادی را با شرایط ویژه به همراه پوشش کرونا از شرکت بیمه ملت خریداری کنند.

به گفته وی، رقم حق بیمه این قرارداد برای بازنشستگان بسیار ناچیز بوده و بازنشستگان می توانند این بیمه نامه را از شعب و  1200 نماینده فعال بیمه ملت در سراسر کشور خریداری کنند.

دلفراز، در عین حال خبر داد که پوشش های بیمه ای دیگری هم برای بازنشستگان درنظرگرفته شده که به مرور به سبد خدمات بیمه ملت اضافه خواهد شد.

به گفته وی، بیمه ملت در مسیر ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت بالا به  قشر بازنشسته  قرار گرفته  و در این مسیر، آموزش های لازم هم به شبکه فروش داده شده و در کمترین زمان ممکن بیمه نامه ها برای بازنشستگان صادر می شود.

دلفراز، خبر داد که شبکه نرم افزاری شرکت بیمه ملت چابک بوده و کال سنتر این شرکت هم به صورت شبانه روزی خدمات ارایه می کند و اگر مشکلی وجود داشته باشد در کمترین زمان ممکن پیگیری خواهد شد.