به گزارش «نود اقتصادی»، احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی شرکت های مسافری کشور اظهار داشت: هیچ خبری از این تسهیلات حمایتی نیست، پیگیری‌های زیادی انجام داده‌ایم ولی تاکنون خبری نشده است. پیش از این مقرر بود به راننده‎گان ناوگان عمومی مسافری برون شهری تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی پرداخت شود.

وی بیان کرد: در همین دوران شیوع کرونا، درآمد شرکت مسافری تعاونی که تا ۷۰ میلیون تومان حقوق می داد، به ۵ میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر امکان پرداخت حقوق پرسنل خود هم ندارد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی شرکت های مسافری کشور گفت: درخواست داده بودیم که به دلیل نبود تقاضای سفر و توقف اغلب ناوگان عمومی مسافری برون‌شهری، حداقل مهلتی بابت پرداخت اقساط ناوگان ارائه شود، اما بانک‌ها هیچ مهلت دهی درباره اقساط ناوگان ندارند و بخش های بالادستی هم تصمیم درستی در این باره اخذ نکرده اند.

عامری افزود: از سوی دیگر تقاضا داده بودیم با توجه به کاهش شدید درآمدها و نبود سفر، شهرداری ها در دریافت اجاره غرفه ها و شرکت ها در پایانه‌های مسافری همکاری کنند اما هیچ کاری انجام نمی‌شود و ضرورت دارد نهاد بالادستی تصمیم کلانی در این‌باره داشته باشد.