به گزارش «نود اقتصادی»، فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان اظهار داشت: سال گذشته بحران و فراز و فرودهای اقتصادی، همه بخش های تولیدی را تحت تاثیر قرار داد. ‌با وجود تلاش‌های بسیار، اما به نظر من دولت نتوانست نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و تحقق رونق اقتصادی اقدامات در خور از خود ارائه دهد.

وی بیان کرد: در این مدت به‌گواه آمار بخش خصوصی روز به روز نحیف تر و لاغر تر شد و بسیاری از فعالان بخش خصوصی به لحاظ سیاست گذاری نامناسب سیاست ورزان از فرصت‌ها و نقاط قوت تحریم ها استفاده مناسبی نکردند.

پور حاجت افزود: امسال که مزین به نام "جهش تولید " است انتظار می رود دولت و همه ارکان حاکمیتی با ارائه برنامه مشخص و مدون و ریل گذاری صحیح شرایطی را جهت ایجاد یک رفاه نسبی برای مردم و آرامش خاطر برای کارآفرینان در جهت تسهیل گری فضای کسب و کار ایجادکند.

دبیر انجمن انبوه سازان گفت: از دولت به‌ویژه وزارت راه وشهرسازی می خواهیم با کنترل و نظارت قیمت‌ها در بخش مصالح، مالیات‌ها و خدمات دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف نسبت به مهار تورم اقدام کرده تا از ریسک و خطر سرمایه‌گذاری انبوه سازان در بخش تولید مسکن کاسته شود.