محمد رضایی درگفتگو با «نوداقتصادی»، گفت که سهم بازار شرکت بیمه ایران ازطریق فروش بیمه نامه عمرو زندگی افزایش خواهد یافت اما تاکید کرد که به هیچ وجه شرکت متبوع او وارددامپینگ نخواهد شد.

به گفته وی، شرکت بیمه ایران، همین امروز هم توان افزایش سهم خودرا از بازار صنعت بیمه دارد اما تلاش بیمه ایران، حرکت به سمت تعادل و ارایه یک نرخ فنی است.

رضایی، اظهارداشت که به هیچ عنوان وارد سیاست شرکت های دیگر بیمه ای نخواهد شد زیرا بیمه ایران را قلمرو خود دانسته و اطمینان دادکه در شرکت بیمه ایران به هیچ وجه نرخ شکنی نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، یادآور شد که مردم به خوبی می دانندکه درصنعت بیمه کدام شرکت خدمات بهتری ارایه می کند و توضیح داد که شرکت بیمه ایران روزانه بالای 40 میلیارد تومان خسارت دیات می پردازد.

وی، تصریح کرد که بیمه ایران به عنوان راهبر صنعت بیمه درسالم نگه داشتن صنعت کمک جدی خود را خواهد کرد تا اتفاقی که برای شرکت  بیمه توسعه رخ داد برای شرکت دیگری رخ ندهد.

رضایی، در مورد انتخاب ومعرفی عضو جدید هیات مدیره شرکت بیمه ایران هم گفت که برای انتخاب عضو جدید هیات مدیره حتما با او مشورت خواهند کرد و تا اکنون چندین گزینه به وزیر امور اقتصادی و دارایی  معرفی شده اما تا اکنون چیزی معلوم نیست.

در حال حاضر، ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه ایران را افرادی چون سید محمدناصر مبرقعی، منصورعلی رحیمی باغ ابریشمی، رضا کاظمی تکلیمی و محمدرضایی تشکیل می دهند.

از سید رسول تاجدار مدیر عامل سابق شرکت بیمه البرز به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی برای عضو پنجم هیات مدیره بیمه ایران یاد می شود.

هر چند که خود او هرگونه انتصاب  به سمت ریاست هیات مدیره شرکت بیمه ایران را از اساس رد و اعلام کرده که چنین حکمی برای او صادر نشده و معلوم نیست که برخی کانال‌های خبری از کجا چنین اخباری را منتشر کرده‌اند!