به گزارش «نود اقتصادی»،‌ به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری به همراه اعضای شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای خدمات رسانی هرچه بهتر با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

یاوری در این جلسه گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمامی زیر مجموعه‌های وزارتخانه دستور مؤکد مبنی بر بسیج تمام امکانات وزارتخانه برای کمک رسانی فوری و دقیق و عادلانه به سیل زدگان را صادر و تمام زیر مجموعه‌های وزارتخانه در استان در آماده باش کامل خدمت رسانی با هماهنگی مدیریت ستاد بحران استان به سیل زدگان هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حضور مسئولانه مدیران کشوری در جمع هم وطنان سیل زده را دلگرم کننده دانست.

در این دیدار، یاوری نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: شخص وزیر نیز علاوه بر حضور مدیران و مسئولان وزارتخانه در استان به خدمات رسانی با فوریت و سرعت و دقت و عادلانه در بین هم وطنان سیل زده تاکید دارند.

وی افزود: جامعه مخاطب و هدف وزارتخانه تمامی اقشار آسیب دیده از سیل هستند اما معلولان، توان خواهان، مددجویان، بازنشستگان و کارگران و سایر جامعه هدف و مخاطب وزارتخانه باید در اولویت قرار گیرند.