اخبار شرکتها-  وی با تاکید بر افزایش 39 درصدی رشد فروش و 15 درصدی سود خالص شرکت در شش ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه سال 97، افزود: طرح توسعه لاستیک بارز 1300 نفر اشتغالزایی به دنبال دارد و با افزایش50 درصدی میزان تولید، فروش گروه صنعتی بارز از مرز 5000 میلیارد تومان عبور می‌کند و گروه صنعتی بارز را در رده نخستین تولید کننده لاستیک در خاورمیانه قرار می‌دهد.

رضوانی‌فر با بیان اینکه حدود 75 میلیون دلار مواد اولیه تامین شده است، تصریح کرد: انبارهای لاستیک بارز به میزان کافی برای تولید موجودی دارد.

وی از شکسته شدن رکورد تولید در کرمان خبر داد و گفت: فقط در تاریخ 8آذر 98 و در یک روز 258 تن تولید انجام شده است که رکورد تولید یک روز را در کشور شکستیم و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه سودآوری بارز فقط در آبان ماه به نسبت 6 ماه نخست سال 98 دو برابر شده است، به اهمیت پروژه توسعه لاستیک بارز کرمان در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: لاستیک رادیال باری که با تکنولوژی جدید پس از راه‌اندازی این پروژه طراحی و تولید خواهد شد، گام موثری برای متفاوت ماندن لاستیک بارز در این صنعت خواهد بود.