به گزارش «نود اقتصادی»، به نقل از صدا و سیما، شهرام رضایی با بیان اینکه ساز و کار پرداخت اعتبار رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با همکاری وزارت کشور انجام شده است و تا چند ساعت آینده در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد، گفت: ما در وزارت نفت کمتر از یک روز زمان نیاز داریم تا از طریق بانک عامل، اعتبار این رانندگان را به کارت‌های بانکی معرفی شده واریز کنیم.

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت خودروها از ساعت صفر یکم آذرماه، در کارت سوخت مالکان اعمال شده است، گفت: سهمیه سوخت خودروها، مانند ماه آبان است؛ با این تفاوت که در بحث تاکسی‌های درون‌شهری دوگانه‌سوز، سهمیه سوخت از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر رسیده است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: سهمیه سوخت تاکسی‌های بین‌راهی و خطی بین‌شهری که برای تک‌سوز ۷۵۰ لیتر و برای دوگانه‌سوز ۴۵۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده بود، به کارت آنان واریز شد.

رضایی با بیان اینکه طلب مالکان این خودروها از هفت روز ماه آبان نیز، در سهمیه آذرماه لحاظ شده است، گفت: این ماه برای خودروهای بنزینی، ۸۶۵ لیتر و دوگانه‌سوز ۵۲۵ لیتر سهمیه سوخت اعمال شد تا طلب آنها از ماه پیش نیز، بدین ترتیب لحاظ شود.