به گزارش «نود اقتصادی» مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی گفته است که هیج خبری دایر بر تغییر و جابجایی مدیران عامل بانک‌های دولتی وجود ندارد.

عباس مرادپور در گفتگو با «نود اقتصادی» هرگونه حضور عضو هیات مدیره یا مدیرعامل بازنشسته در ترکیب مدیران کنونی بانک‌های دولتی را رد کرده و اعلام داشت که تکلیف اعضای هیات مدیره بانک‌های دولتی که دوره هیات مدیره‌ای آنها به اتمام رسیده است بزودی روشن می‌شود.

او تصریح کرده که اعضای هیات مدیره‌ای که دوره هیات مدیره آنها به اتمام رسیده بزودی تعیین تکلیف می‌شوند که این تعیین تکلیف ممکن است شامل تمدید و یا حتی تغییر برخی اعضای هیات مدیره باشد.

مرادپور درباره تعیین تکلیف مدیرعامل شرکت بیمه البرز هم گفت که سهامداران این شرکت در حال تعیین تکلیف وضعیت بوده و وزارت اقتصادی دارای یک کرسی در هیات مدیره این شرکت بوده و به اندازه یک کرسی هم می‌تواند در این زمینه  اعمال نظر کند.

به گفته مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی، بزودی مشخص خواهد شد که تاجدار، مدیرعامل کنونی در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه البرز خواهد ماند یا خیر؛ اما هر ترکیبی که بماند هیات مدیره مدیرعامل جدید را مشخص می‌کند!

وی هرگونه انفعال وزارت اقتصاد در جریان تعیین تکلیف مدیرعامل شرکت بیمه البرز را رد کرده و به «نود اقتصادی» گفت که شرکت بیمه البرز شرکت مهمی در بین بیمه‌ها است.

وی در مورد احتمال جابجایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران هم گفت که در حال حاضر جابجایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران قطعی نشده و مدیرعامل فعلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.