«نود اقتصادی»- معاون سابق معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، انجام هر گونه مذاکره برای پیوستن به شهرداری تهران را رد کرد.

محمد سعید ایزدی در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای رفتن به شهرداری تهران ندارد و تاکنون هم هیچ مذاکره‌ای با او برای رفتن به شهرداری تهران انجام نشده است.

درحال حاضر و بعداز جدا شدن محمد سعید ایزدی و حامد مظاهریان از وزارتخانه راه و شهرسازی احتمال پیوستن هر دوی آنها به شهرداری تهران پررنگ شده است.

گفته می‌شود که محمد سعید ایزدی معاون سابق معماری و شهرسازی  و حامد مظاهریان معاون سابق مسکن و ساختمان دو تن از دوستان نزدیک پیروز حناچی شهردار تهران به شمار می‌روند که هر سه آنها در دوران وزارت عباس آخوندی به وزارتخانه مذکور راه یافتند.

به نظر می‌رسد که در پیوستن "حامد مظاهریان" و "محمد سعید ایزدی" به معاونت‌های مورد اشاره در وزارتخانه راه و شهرسازی، پیروز حناچی چندان هم بی تاثیر نبوده است.

پیروز حناچی از 24 شهریورماه سال 92 و با حکم عباس آخوندی به سمت معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی  منصوب شد که تا اواخر شهریورماه سال 96 هم در این وزارتخانه حضور داشت.

او پس از جدا شدن از این وزارتخانه  ابتدا با حکم محمدعلی نجفی شهردار وقت تهران به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد، هرچند که مدتی قبل، پیروز حناچی کلید ساختمان خیابان بهشت را ازآن خود کرده و شهردار پایتخت شد.