«نود اقتصادی»:روابط عمومی بانک صنعت و معدن خبر منتشرشده توسط  نود اقتصادی مبنی بر اختصاص 14 میلیارد دلار تسهیلات از سوی این بانک برای واردات دکل را تکذیب کرد.

روزگذشته، عبدالحمید نادریان مدیرعامل شرکت توسعه پترو صنعت دریا و فعال صنعت نفت در گفتگو با «نود اقتصادی» با انتقاد از عدم توجه به تولید داخلی اظهار کرد: صندوق توسعه ملی از طریق بانک صنعت و معدن 14 میلیارد دلار برای واردات اختصاص داده  حال آنکه ما به عنوان تولید کننده ایرانی برای تکمیل 2 دکل 2000HP نیمه تمام خود محتاج تنها 20 میلیون دلار تسهیلات هستیم.!

روابط عمومی بانک صنعت و معدن  امروز در اطلاعیه ای ارسالی خود برای نود اقتصادی تصریح کرده:یکی از سیاست های اصلی  این بانک حمایت از کالای ایرانی  و صنایعی است که در داخل کشور قابلیت تولید دارند و لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی نیز حمایت از تولیدات ملی است که همیشه در دستور کار بانک یاد شده قرار دارد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی بانک صنعت آمادگی خود را به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات مرتبط با پروژه هایی که تامین مالی نموده اعلام کرده و از نود اقتصادی،درخواست دارد تا در مصاحبه با افراد و شخصیت های اقتصادی از صحت مطالب مطروحه اطمینان کافی حاصل کند.