«نود اقتصادی»:معاون امور فرودگاهی شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) خبرداد که در روز گذشته 32 پرواز خروجی و 34 پرواز ورودی  به فرودگاه امام خمینی (ره) صورت پذیرفته  وامروزهم هیچ شرکت هواپیمایی اعلام کنسلی پرواز نداشته است.

بارش سنگین برف که از شامگاه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز شد، انجام پروازها در فرودگاه های مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مختل کرد و پس از توقف موقت پروازها، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام (ره) از ساعت 11 روز گذشته آغاز شد، اما لغو بسیاری از پروازها در این دو فرودگاه پرتردد کشور بسیاری از مسافران را سرگردان کرد.

گفته می شود که ازساعت 11 روز گذشته تاکنون بیش از 300 هواپیما در فروگاه مهرآباد نشست و برخاست و مسافران را جابجا کرده است.

علی رستمی در گفتگو با «نوداقتصادی» اذعان داشت که اکنون،پروازهای تهران به مقصد میلان ایتالیا،تهران به مقصد استانبول ترکیه و تهران به بغداد عراق هم از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

وی،گفت که شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) کوشیده تا حد توان و با وجود بارش سنگین برف و محدودیت های  موجود،مسافران با کمترین مشکل امور پروازی خود را انجام دهند.