«نود اقتصادی»:مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبرداده است که در حال حاضر 13 هزار پرونده درسامانه الکترونیک پرداخت خسارت بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر(بیمانو) بارگذاری شده که از این میزان بیش از 8 هزار پرونده بررسی و برای پرداخت میزان خسارت تعیین شده،  به شرکت بیمه رازی ارسال شده است.

سیدحسین سیدزاده در گفتگو با «نود اقتصادی»، گفته است که روند پرداخت خسارت درمان اعضای این صندوق درحال انجام بوده وجای هیچگونه نگرانی نیست.

وی،تصریح کرد که مابقی پرونده های ارسالی درحال بررسی بوده که رسیدگی به بخشی از آنان به دلایلی چون نقص مدارک و انتظار برای اصلاح پرونده با تاخیر مواجه شده و متذکر شد که در شرایط فعلی، اصل مدارک 33 درصد خسارت های بارگذاری شده در سامانه" بیمانو" به صندوق  اعتباری هنرارسال نشده است.

سیدزاده،اذعان داشت که شرکت بیمه رازی در حال رسیدگی به پرونده های  ارسالی بوده و به نوبت در حال  پرداخت خسارتهاست به نحوی که این شرکت تا اکنون میزان خسارت درمان 4 هزار پرونده ارسالی را پرداخت کرده هر چند که روند پرداخت خسارتها مطلوب نیست.

به گفته مدیرعامل صندوق اعتباری هنر،آخرین مدارک ارسالی به شرکت بیمه رازی برای پرداخت خسارت مربوط به روز  21 آذرماه سالجاری بوده که به نظر می رسد با توجه به افزایش پرونده های بارگذاری شده در سایت "بیمانو"، پرونده های بیشتری برای رسیدگی به بیمه رازی ارسال شود.

وی تاکید کرد که به زودی پرونده خسارت های درمانی مابقی اعضاء که هنوز در دست بررسی است به بیمه رازی  برای پرداخت ارسال می شود واطمینان داد که پرداخت ها با توجه به حجم بالای ارسال اصل مدارک توسط افراد سرعت بیشتری به خود می گیرد.