احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان در گفتگو با «نود اقتصادی» در واکنش به تولید تنها 4 خودروی پژو 2008 در هفت ماهه اول امسال اظهار کرد: آماری که وزارت صنعت تحت عنوان تولید پژو 2008 منتشر کرده اشتباه است. من اتفاقا با مسئولان وزارت صنعت صحبت کردم اما نتوانستم مسئولِ انتشار این آمار را پیدا کنم، ولی خودمان فهمیدیم که آمار اشتباه است. تولید پژو 2008 قطعا بیشتر از این است و احتمالا تحت امار تولید سایر خودروهای پژو ثبت شده است.

وی افزود: قرار شده که باز هم با مسئولان وزارت صنعت صحبت کنم و ببینم مشکل از کجاست تا آمارها را درست کنیم.

دبیر انجمن خودروسازان در پاسخ به این سوال که چند خودروی پژو 2008 تولید شده است گفت: تولید پژو 2008 صد در صد از 4 عدد بیشتر است.

نعمت بخش در مورد برخی از گمانه زنی‌ها در خصوص عدم همکاری شرکت پژو با ایران به دلیل تهدیدات ترامپ نیز به «نود اقتصادی» تصریح کرد: اصلا این طور نیست که فرانسوی‌ها با ما همکاری نکرده باشند یا در واردات قطعه مشکل داشته باشیم. در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: من هیچ آماری ندارم ولی می‌دانم که تولید پژو 2008 بیش از اینهاست. مسئول آمار وزارت صنعت شخصی است به نام وهبی که هنوز وی را پیدا نکردم. حتما خبر دارید که بخشی از این پژوها را تحویل مردم داده‌اند.

دبیر انجمن خودروسازان عنوان کرد: در مورد تامین خودروهای 2008 تحویل داده شده به مردم از طریق واردات هیچ اطلاعی ندارم.