به گزارش «نسیم آنلاین» همایش «رویداد تجاری سازی ایده صنعتی» که از ۱۸ اسفند کار خود را آغاز کرده بود، امروز ۲۱ اسفند با سخنرانی علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و فیروزآبادی رییس مرکز فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران و علیپور رییس واحد علمی کاربردی خانه کارگر تهران به کار خود پایان داد.
در این همایش که سوی مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می‌شود به سه گروه برتر با ایده های برگزیده اقتصادی و کاربردی شامل:رتبه اول،
طرح ساخت داربست ابریشمی با پوشش نانویی برای ساخت ربات،رتبه دوم شبیه ساز نیروی وزن در تصویر برداری پزشکی
و رتبه سوم آموزش زبان فارسی به خانواده های مقیم خارج از ایران، جایزه صدمیلیون تومانی و تفاهم نامه حمایت و همکاری داده شد.
فیروز ابادی:نیاز اصلی ما در حال حاضرو در حوزه نوآوری این است که همه مردم به صحنه بیایند و سربازان تولید و دانش در دنیا شوند. فعالیت بیشتر تمامی نهادهای تامین مالی،مشارکتی و حفظ معنویت مالی و تاسیس شرکت های چندملیتی از ضرورت های توسعه یافتگی در دوران حاضر کشور است.
محجوب نیز در سخنان خود به لزوم حرکت فکر و اندیشه در اولویت به کسب و کار اشاره نمود و پیشنهاد نمود تا نظام ایده سازی و ایده پردازی را در جامعه و بین تمامی آحاد عمومی نماییم.
نماینده مجلس شورای اسلامی  تلاش در راستای رشد بهره وری را عامل مهم اعلام کرد و افزودبهره وری موضوعیست مدیریتی که ربط مستقیم به فرهنگ کار دارد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌گردد، تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه گردید