به گزارش «نسیم آنلاین»، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: برای تبدیل کارگزاران حقیقی به حقوقی استقبال گسترده ای صورت گرفته است و در خواست های زیادی از سراسر کشور دریافت کرده ایم .
محمدرضا رستمی با بیان اینکه 10 سال از عمر صندوق بیمه می گذرد و یک میلیون و 400 هزار نفر بیمه شده داریم، افزود:بدلیل اختیاری بودن بیمه اجتماعی  تحت پوشش قرار دادن تمامی جامعه هدف مخصوصا برای افرادی که در دورترین نقاط  زندگی می کنند کاری سخت و دشوار است و احتیاج به تبلیغات قوی رسانه ای و تلویزیونی دارد وما تمام تلاش خود را برای این منظور انجام میدهیم.
وی، افزود: کارگزاران کار اصلی خدمات بیمه ای را انجام میدهند خاک ریز اول ما برای  خدمت رسانی کارگزاران هستند و ادامه داد که با توجه به دستورالعملی که در مورد کارگزاران حقیقی به حقوقی داده شده درخواست ها ی زیادی از سراسر کشور رسیده که بعد از بررسی  نتیجه اعلام خواهد شد.
وی گفت: صندوق برای حل مشکلات بیمه شدگان و کارگزاران استان البرز احتیاج به یک مرکز داشت و با افتتاح دفتر صندوق  برای این استان امیدواریم شاهد حل تمامی مشکلات و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی افراد واجد شرایط باشیم.